اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

جمع‌آوری 48 متکدی در رشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از جمع‌آوری 48 متکدی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهر رشت خبر داد.

جمع‌آوری 48 متکدی در رشت

عزیز پورعزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان را نیازمند اعتبار دانست و اظهار کرد: گیلان از استان‌های گردشگرپذیر محسوب می‌شود و با آغاز فصل گرما مسافران به این استان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فضای جامعه برای حضور متکدیان بومی و غیربومی باید ناامن شود، افزود: بهبود وضع موجود و ساماندهی متکدیان نیازمند حمایت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

پورعزیزی از جمع‌آوری 48 متکدی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهر رشت خبر داد و تصریح کرد: مذمت تکدی‌گری نیازمند تبلیغات گسترده و فرهنگ‌سازی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بر شناسایی و کنترل متکدیان حرفه‌ای و سابقه‌دار تاکید کرد و گفت: جلسه‌های توجیهی با اتحادیه‌ها و صاحبان مغازه‌ها درباره تکدی‌گری باید برگزار شود.

وی اجرای طرح‌های متعدد در ایام مختلف سال برای جمع‌آوری متکدیان و تهیه و توزیع بروشور در مذمت تکدی‌گری به منظور مقابله با این پدیده زشت اجتماعی را موثر خواند و ابراز کرد: افرادی که اقدام به دود کردن اسفند، فروش آدامس و ... در سطح شهر می‌کنند باید جمع‌آوری شوند.

پورعزیزی با اشاره به اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان از طریق شهرداری‌ها با همکاری نیروی انتظامی تا پایان شهریور سال جاری به صورت 15 روز یک‌بار، بیان کرد: شهرداری‌ها بنرهای تبلیغاتی در مذمت تکدی‌گری را در نقاط مختلف شهرها نصب می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از تهیه بانک اطلاعاتی متکدیان در استان خبر داد و یادآور شد: فرم اطلاعات متکدیان پس از جمع‌آوری از طریق فرمانداری‌ها به صورت ماهانه به استانداری ارسال می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول