اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

شهرداری رشت متکدیان را ساماندهی کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: شهرداری رشت با ایجاد اردوگاه متکدیان را ساماندهی کند.

شهرداری رشت متکدیان را ساماندهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در جلسه کمیته ساماندهی متکدیان گیلان به مشکلات جمع‌آوری متکدیان و حمایت از سامانکده رشت اشاره کرد و اظهار داشت: گیلان به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از استان‌های گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه گردشگران در تمام فصل‌ها به گیلان سفر می‌کنند، افزود: این امر موجب افزایش تکدی‌گری و ورود متکدیان از دیگر نقاط به گیلان شده است.

پورعزیزی بهبود وضع موجود و ساماندهی متکدیان را نیازمند حمایت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته مذکور خواند و تصریح کرد: ایجاد سامانکده متکدیان در شرق و غرب گیلان ضروری است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اختصاص اعتبارات برای ساماندهی متکدیان، ابراز داشت: کمک‌های مردمی باید از طریق کمیته امداد، بهزیستی و ... به نیازمندان اختصاص یابد.

وی به نصب بنرهای تبلیغاتی به منظور آگاه‌سازی مردم در مذمت تکدی‌گری و وجود متکدیان حرفه‌ای و سازمان یافته توسط شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت با ایجاد اردوگاه متکدیان را ساماندهی کند.

پورعزیزی با بیان اینکه ائمه جمعه می‌توانند با آگاهی دادن به جامعه کمک‌های مردمی را به طرف نهادهای حمایتی هدایت کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جمع‌آوری متکدیان فعالیت‌های بسیاری انجام داده است.

مسئول سامانکده رشت نیز در این جلسه از جمع‌آوری 117 نفر متکدی در سال گذشته در این شهر خبر داد و بیان داشت: 94 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده مرد و 23 نفر زن بودند.

خدایاری با تاکید بر تبلیغات گسترده در مذمت تکدی گری، افزود: کمک‌های مردمی باید از طریق نهادهای ذیربط به نیازمندان برسد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول