اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

تکدی‌گری به واسطه نیاز است/ 60 درصد متکدیان معتاد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه تکدی‌گری به واسطه نیاز است، گفت: بیش از 60 درصد متکدیان معتاد هستند و تکدی‌گری حرفه‌ای که مربوط به باند و یا گروه باشد در مازندران بسیار کم است.

تکدی‌گری به واسطه نیاز است/ 60 درصد متکدیان معتاد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله ردایی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز نگهداری متکدیان، اظهار داشت: تکدی‌گری در مازندران بحران نیست بلکه به دلیل ناهماهنگی‌ها تبدیل به بحران کرده‌اند.

وی ادامه داد: ‌در طول هشت ‌ماه اخیر 240 متکدی توسط این مرکز جمع‌آوری شده که بخشی هم تکراری هستند.

ردایی با اشاره به اینکه اداراتی که باید در ساماندهی متکدیان دخالت کنند وظیفه خود را انجام نمی‌دهند، تصریح کرد:‌ کار بهزیستی فقط ساماندهی است.

این مسئول با بیان اینکه نیاز است امنیت این مرکز و مددکاران تامین شود، گفت:‌ بهزیستی که نباید هزینه این برقراری امنیت را تامین کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد متکدیان معتاد هستند، متذکر شد:‌ به واسطه معتاد بودن، به نوعی مجرم هستند و نیاز است با ورود نیروی انتظامی دستگیر شده و کمپ‌های اجباری ترک اعتیاد فرستاده شوند.

وی ادامه داد: چون این اتفاقات نمی‌افتد کار ما ابتر می‌ماند و سرریز این مسائل، متوجه بهزیستی است.

ردایی با اشاره به اینکه شهرداری می‌تواند به عنوان سد معبر با متکدیان برخورد کند و ناجا هم می‌تواند به جرم اعتیاد که البته مواد مخدر هم به همراه دارند در این راستا اقدام کند، گفت:‌ بهزیستی وظیفه چندانی در این زمینه ندارد، اما در اجرای کار نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه کمتر از 10 درصد متکدیان غیربومی هستند، تصریح کرد: تکدی‌گری حرفه‌ای که مربوط به باند و یا گروه باشد در مازندران بسیار کم است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه تکدی‌گری به واسطه نیاز است، اذعان داشت: متکدیانی که جمع‌آوری شده‌اند بخشی زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده و بخشی هم زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست هستند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول