اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی جیرفت:

متکدیان در صورت تکرار تکدی‌گری بازداشت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه تکرار تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود به افرادی که در این زمینه تذکر داده شود در صورت ادامه فعالیت بازداشت می‌شوند.

متکدیان در صورت تکرار تکدی‌گری بازداشت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد رضا‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان جیرفت، شهرداری را متولی جمع‌آوری متکدیان دانست و اظهار داشت: اداره بهزیستی تنها یک ارگان حمایتی در این زمینه است.

وی افزود: با توجه به اینکه تکرار تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود به افرادی که در این زمینه تذکر داده شود در صورت ادامه فعالیت بازداشت می‌شوند.

رضانژاد با اشاره به اینکه اداره بهزیستی محلی برای نگهداری متکدیان معتاد ندارد، تصریح کرد: با وجود این امر بهزیستی آمادگی دارد تا در راستای ساماندهی متکدیان معتاد بی‌سرپرست در توان خود اقدامات لازم را انجام دهد.

کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح بوستان‌های معرفت و نماز اظهار داشت: با توجه به ارتقا بودجه شاخص‌های فرهنگی در سال جاری 10 بوستان در سطح شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

هوشمند رئیسی بیان داشت:‌ در این بوستان‌ها یک روحانی که به صورت تخصصی در زمینه مسائل عقیدتی آموزش دیده است، جوانان و نوجوانان را به معارف دینی و اسلامی جذب می‌کند.

وی اجرای این طرح را حدود 40 روز اعلام کرد و ابراز داشت: در سال جاری این بوستان‌ها در 10 روستا نیز راه‌اندازی می‌شوند.

رئیسی عنوان کرد: همچنین شش هسته‌ فرهنگی جوان در شهر و روستاها در تابستان سال جاری در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تشکیل می‌شود.

وی اذعان داشت: هشت مؤسسه قرآنی در سطح شهر جیرفت و 30 خانه قرآنی روستایی نیز آماده برگزاری کلاس‌های قرآن در این ایام هستند.

رئیسی با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه رمضان خاطر نشان کرد:‌ کلاس‌های تفسیر در مساجد، کانون‌های فرهنگی و مؤسسه‌های قرآن در این ماه مبارک برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش مداحان جوان و نوجوان ویژه آقایان توسط کانون مداحان شهرستان که زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی فعالیت دارد از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

رئیسی با اشاره به اعزام 20 روحانی برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت جوانان تصریح کرد: همچنین در این ماه مبارک حدود 250 روحانی به مناطق مختلف شهرستان جیرفت اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول