اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بخشدار قرچک عنوان کرد:

کودکان نخستین قربانیان پدیده تکدیگری

خبرگزاری فارس: معاون بخشدار قرچک در ارتباط با پدیده شوم تکدیگری گفت: نخستین قربانیان پدیده تکدیگری کودکان و نوجوانان هستند.

کودکان نخستین قربانیان پدیده تکدیگری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز محمد جعفری در نشست ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان در بخش قرچک گفت: نخستین قربانیان پدیده شوم تکدیگری در جامعه کودکان و نوجوانان هستند.
معاون بخشدار قرچک افزود: بر اساس ریشه یابی‌های انجام شده، متکدیان یکی از عوامل شیوع بیماری و فساد اخلاقی بوده که باید ریشه‌های آن خشکانده شود.
وی در ادامه بر ضرورت جمع آوری و ساماندهی متکدیان تاکید کرد و از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای ریشه کنی پدیده شوم تکدیگری اهتما م و همکاری لازم را به عمل آورند.
جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تکدگری هیچ جایگاهی در دین اسلام ندارد، عنوان کرد: تکدگری در سطح شهرها برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و همه مسئولان شهرستان باید با تلاش این وضعیت را ساماندهی کنند. 
معاون بخشدار قرچک همچنین خواستار اشاعه و عمل به دستورات از جمله فرهنگ پرداخت زکات و خمس در راستای رفع فقر در جامعه درپایان جلسه نیز وظایف هرکدام از دستگاه‌ها برای جمع آوری متکدیان تشریح شد.
مرتضی خردادی فرمانده انتظامی بخش و رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاون خدمات شهری شهرداری و محسن نظری از اداره بهزیستی در این نشست حضور داشتند.
این گزارش حاکی است، نشست ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان به ریاست محمد جعفری معاون بخشدار قرچک و با حضور ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط در محل بخشداری برگزار شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول