اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

موضوع جمع‌آوری متکدیان در برخی شهرهای مازندران رها شد‌ه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: جمع‌آوری متکدیان در مازندران مقطعی و در برخی شهرها نیز رها شده است.

موضوع جمع‌آوری متکدیان در برخی شهرهای مازندران رها شد‌ه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان در استانداری مازندران اظهار داشت: برخی متکدیان حاضر در مازندران ساماندهی شده و متعلق به اتباع بیگانه هستند.

وی با بیان اینکه حضور متکدیان اتباع بیگانه در کشور عوارض نامناسب اجتماعی به دنبال دارد، تصریح کرد: اقدام جدی برای جمع‌آوری متکدیان در مازندران انجام نمی‌شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه ساماندهی متکدیان با ارائه آمار و ارقام امکانپذیر نیست، تاکید کرد: برای ساماندهی متکدیان باید دستگاه‌های اجرایی هر شهر پای کار باشند.

وی با اعلام اینکه وجود متکدیان اتباع خارجه در مازندران توجیه ندارد، یادآور شد: برخی از دستگاه‌های اجرایی در شهرها نسبت به جمع‌آوری متکدیان کم‌کاری می‌کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه برای ساماندهی متکدیان در مرکز استان کوتاهی شده است، تاکید کرد: برنامه جمع‌آوری متکدیان در مرکز استان مازندران و شهرهای قائمشهر و بابل باید به طور وِیژه توسط فرمانداران پیگیری شود.

وی ادامه داد: با مشاهده هر متکدی در مازندران فرماندار این شهر توبیخ می‌شود.

این مسئول که به طور جدی از وضعیت نامناسب تکدی‌گری در مرکز استان مازندران گلایه داشت، اضافه کرد: در حال حاضر در بیشتر نقاط در مرکز استان و بسیاری از شهرهای مازندران شاهد حضور گسترده متکدیان هستیم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در یک مقطعی فرماندار بهشهر اعلام کرد که این شهر بدون متکدی است، یادآور شد: در برخی مکان‌های ورودی این شهر شاهد حضور متکدیان هستیم.

وی در پایان گفت: جمع‌آوری متکدیان در مازندران مقطعی و در برخی شهرها نیز رها شده است.

ابراهیمی در این جلسه از وضعیت نابسامان متکدیان گلایه داشت و حتی مصوبه‌ای تنظیم کرد که جمع‌آوری متکدیان باید روزانه انجام شود ولی بنا به دلایلی این مصوبه تغییر و مقرر شد که جمع‌آوری متکدیان در مرکز استان و برخی از شهرها به صورت هفتگی و به طور متناوب انجام شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول