اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

ساماندهی 5000 متکدی در خانه سبز مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر امور اجتماعی شهرداری مشهد گفت: سال گذشته بیش از 5 هزار متکدی در خانه سبز مشهد، ساماندهی شدند.

ساماندهی 5000 متکدی در خانه سبز مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، احسان ثانوی اظهار داشت: در سال 90 بیش از 5 هزار متکی در مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی ساماندهی شده‌اند که از این تعداد 4 هزار و 676 نفر مرد و هزار و 155 نفر زن بودند.

مدیر امور اجتماعی شهرداری مشهد گفت: 126 نفر از متکدیان این مرکز را اتباع غیر ایرانی تشکیل می‌دهند که 38 نفر از این افراد به اداره اتباع تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: بیشتر افرادی که در این مرکز به عنوان متکدی مطرح نگه‌داری می‌شوند، افراد معتاد به مواد مخدر هستند که در همین راستا سال گذشته 5 هزار و 36 نفر از متکدیان ساماندهی شده در مرکز خانه سبز معتاد نگه‌داری می‌شوند که از این تعداد تاکنون 2 هزار و 253 نفر ترخیص شدند.

ثانوی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی بیش از 200 متکدی به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند و از آنجا که سال گذشته جمع‌آوری متکدیان به مناطق واگذار شد.

مدیر امور اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیشتر این افراد از منطقه 3، منطقه ثامن و منطقه 2 جمع‌آوری شدند، در این مدت از سوی منطقه 7 شهرداری مشهد هیچ متکدی در ایام نوروز به این مرکز ارجاع داده نشده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول