اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

3 مرکز ساماندهی متکدیان در مازندران ایجاد شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: سه مرکز ساماندهی متکدیان در شرق، مرکز و غرب استان مازندران ایجاد شود.

3 مرکز ساماندهی متکدیان در مازندران ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله ردایی صبح امروز در جلسه ساماندهی متکدیان اظهار داشت: قانون‌گذار وظیفه همه دستگاه‌ها را در جمع‌آوری متکدیان مشخص کرد.

این مسئول با اشاره به تاسیس مرکز ساماندهی متکدیان در مرکز استان مازندران تصریح کرد: از زمان تاسیس تاکنون حدود 420 متکدی در این مرکز گردآوری شدند که طی چند روز گذشته، این افراد در اختیار مراجع مربوطه قرار گرفتند و ساماندهی شدند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه متکدیان معمولا از چند قشر مختلف هستند، یادآور شد: قانون‌گذار برای هر قشر متکدی، دستگاه و ارگان خاصی را مسئول ساماندهی معرفی کرد.

وی بیان داشت: متکدی معتاد در مراکز شبانه‌روزی، متکدی مستحق در کمیته امداد، زنان آسیب‌دیده متکدی در خانه سلامت بهزیستی و متکدیان حرفه‌ای که از این روش برای خود پول و شغلی دست و پا کردند نیز قانون راهکاری مناسبی برای این افراد تعیین کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار ایجاد سه مرکز ساماندهی متکدیان در مرکز، غرب و شرق مازندران شد و تاکید کرد: ساماندهی متکدیان با همکاری دستگاه‌های مرتبط قابل حل و فصل است.

این مسئول با اعلام اینکه بهزیستی به طور مستقیم مسئول ساماندهی متکدیان نیست، متذکر شد: در صورتی که شهرداری‌ها و نیروی انتظامی با حکم دادستانی متکدیان را در اختیار بهزیستی قرار دهد، این ارگان نسبت به ساماندهی متکدیان اقدام میکند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان تاکید کرد: برای ساماندهی جدی متکدیان در مازندران نیاز است دستگیری متکدیان به‌طور جدی ادامه‌ داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول