اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابل:

پدیده تکدی‌گری در بابل ریشه‌کن شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بابل با اشاره به اینکه پدیده تکدی‌گری در بابل باید ریشه‌کن شود، گفت: برای مقابله با تکدی‌گری دستگاه‌های متولی هماهنگ‌تر عمل کنند.

پدیده تکدی‌گری در بابل ریشه‌کن شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد زاهد پاشا بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرستان بابل اظهار داشت: تکد‌ی‌‌گری یک پدیده ناپسند اجتماعی است و شیوع این ناهنجاری اجتماعی درشهر بابل سبب جریحه‌دار کردن احساسات و عواطف شهروندان بابلی شده است.
وی با اشاره بر لزوم فرهنگ‌سازی و آگاهی دادن به مردم برای مقابله با این پدیده تصریح کرد: باید اقدامات اساسی فرهنگی توأم با اجرای طرح ساماندهی متکدیان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود تا مردم ناخواسته سبب تشویق متکدیان و گسترش پدیده تکدی‌گری نشوند.
زاهدپاشا بیان داشت: در این باره جلسات متعدد کمیسیون به منظور برخورد جدی با این پدیده ناپسند از سوی دستگاه‌هایی همچون بهزیستی، شهرداری، مرکز بهداشت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کار و امور اجتماعی، دادگستری و فرماندهی انتظامی برگزار شده است.
این مسئول تصریح کرد: درحال حاضر با ایجاد و فعال‌سازی اکیپی سه‌گانه متشکل از بهزیستی، شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اقدام شده و متکدیان پس از جمع‌آوری به محلی که به همین منظور مهیا شده منتقل و در آن مکان با حضور کارشناسان بهزیستی نسبت به شناسنامه‌دار کردن و همچنین دسته بندی آنان به افراد نیازمند واقعی، کودکان متکدی و معرفی آنان به نهادهای حمایتی اقدامات لازم انجام می‌شود.
زاهدپاشا با اشاره به وجود برخی باندهای حرفه‌ای تکدی‌گری اذعان داشت: بعضاً موارد کشف شده از قبیل وجود باندهای حرفه‌ای نشان می‌دهد گردانندگان این گونه باندها با به‌کارگیری کودکان، زنان و افراد معلول و جابجایی آنان از سایر نقاط کشور اقدام به تکدی‌گری می‌کنند که در این صورت پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول