اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌پدر شهید احمدی‌روشن در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین

تا آخرین قطره خون پشت ولایت فقیه‌ هستیم‌

خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی‌روشن با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در منطقه و جهان بی‌بدیل هستند، گفت: تا آخرین قطره خون حامی ولایت فقیه هستیم.

تا آخرین قطره خون پشت ولایت فقیه‌ هستیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رحیم احمدی‌روشن دقایقی پیش در جمع راهپیمایان 15 خرداد در گلزار شهدای سید فتح‌الله ورامین اظهار داشت: خداوند به وسیله یک مرد خدایی پس از سال‌ها حقارت و ذلت به مردم ایران عزت و عظمت بخشید و ایران را در تمام دنیا با عظمت ساخت.

پدر شهید احمدی‌روشن در ادامه به حادثه 15 خرداد اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی به خیال باطل خود قیام مردم در 15 خرداد را در نطفه خفه کرد اما گذشت زمان نشان داد آن قیام مانند آتشی زیر خاکستر بود و با دمیدن تند بادهای انقلاب اسلامی دوباره شعله‌ور شده و طومار این رژیم منحوس را درهم پیچید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما در 15 خرداد از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و ثابت کردند در راه ولایت از جان و مال خود خواهند گذشت و امروز بیداری اسلامی در سرتاسر جهان حاصل قیام مظلومانه شما مردم غیور ورامین در سال 42 است، اما بیداری اسلامی یک خلا دارد و آن هم خلأ رهبری در آنها است.

احمدی‌روشن بیان داشت: اگر یک رهبر مقتدر مانند ایران در کشورهایی مانند مصر، تونس، بحرین و ... بود اکنون خون شهدای آنها ثمر می‌داد.

پدر دانشمند شهید هسته‌ای کشور با اشاره به اینکه باید قدر نعمت رهبری را بدانیم، عنوان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه و جهان رهبری بی‌بدیل هستند، اگر کسانی در داخل کشور چشم به این دوخته‌اند که روزی بیاید که بتوانند افکار باطل خود را جامه عمل بپوشانند و به رهبری عزیز ضربه وارد کنند، بدانند که زهی خیال باطل دارند.

احمدی‌روشن در پایان خاطرنشان کرد: ما تا آخرین قطره خون پشت ولایت فقیه و حامی آن هستیم، استکبار جهانی گمان نکند با شهادت فرزندان ما می‌تواند به انقلاب ضربه بزند، خیر، همین‌جا اعلام می‌کنم که با شور و شعف و با احترام شهید احمدی‌روشن که تمام دار و ندار من در دنیا بود را تقدیم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌کنم و به آن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول