اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

حل مشکلات مستلزم تعامل مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تا زمانی که مسئولان خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو ندانند و بین آنها فاصله باشد، مشکلات توسعه و آبادانی منطقه برطرف نخواهد شد.

حل مشکلات مستلزم تعامل مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ‌بناب، محمد اشرف‌نیا صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان بناب اظهار کرد: شورا و شهرداری برای ارائه خدمات به مردم تعطیلی ندارند و باید شبانه‌روز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از عدم توجه به زیباسازی و رسیدگی به «ورودی‌های شهر» در بناب انتقاد کرد و گفت: عدم توجه به زیباسازی و توجه نکردن به نظافت شهر از مشکلات اصلی این شهرستان است.

اشرف‌نیا تصریح کرد: بین «شورا و شهرداری» و مردم بناب قطع رابطه وجود دارد و شهرداری نتوانسته در مردم شور و شوق ایجاد کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرداری بناب نتوانسته در اجرای طرح‌های شهری مردم را با خود همسو کند، اظهار کرد: در صورتی که شهرداری بتواند کمک 50 درصدی مردم را جذب کند، قطعاً شاهد تحولات عظیمی در چهره این شهر خواهیم بود.

وی در عین حال تأکید کرد: چون مردم عملکرد شورا و شهـرداری را به عینه احساس نکرده‌اند از این رو در کمک به شهرداری همکاری شایسته و مناسبی ندارند.

اشرف‌نیا تصریح کرد: شورا و شهرداری باید در جمع مردم حاضر شده و در خصوص عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند.

وی از فرماندار خواست تا با اقتباس از برنامه‌های دولت در دیدار و ملاقات با مردم، با تشکیل جلسات و دیدارهای عمومی بین شورا و شهردار با مردم در جمع مردم حاضر شده و به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از نبودن همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان شهرداری و شورای شهر بناب انتقاد کرد و گفت: این موضوع باعث توقف پیشرفت و توسعه شهرستان می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: تا زمانی که مسئولان خود را در برابر مطالبات مردم پاسخگو ندانند و بین آنها فاصله باشد، مشکلات توسعه و آبادانی منطقه برطرف نخواهد شد.

وی اظهار کرد: برای توسعه و عمران این شهرستان باید یک حرکت جهادی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا پویایی، پیشرفت و توسعه شهرستان شتاب مناسبی به خود گرفته و مردم را راضی کند.

اشرف‌نیا گفت: همت مسئولان استان برای پیشرفت شهرستان جدی است و در این راه همه باید دست به دست هم داده و کار را به جلو ببرند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول