اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

تلاش همگانی برای آبادانی پاسخ مناسبی به شهدا است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: خواسته تمام شهیدان ایران اسلامی اقتدار و عزت کشورمان در تمام ابعاد است.

تلاش همگانی برای آبادانی پاسخ مناسبی به شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهیدان که در گلزار شهدای این شهرستان صورت گرفت، از شهدا به عنوان انسان‌های وارسته مکتب روح‌بخش اسلام یاد کرد که به ندای حق لبیک گفته‌اند.

وی افزود: امنیت و آسایش امروزی جامعه ما مدیون خون پاک شهدای صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های الهی از جمله در جنگ نابرابر و هشت ساله و تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار هرمزگان خطاب به مسئولان گفت: باید با کار و تلاش شبانه‌روزی در راستای آبادانی و ساخت میهن اسلامی قدم برداشت تا بتوانیم پاسخ‌گوی شهدا در آخرت باشیم.

هم‌چنین استاندار هرمزگان در ادامه سفر خود به پارسیان از سالن ورزشی چند منظوره روستای هشتنیز از توابع این شهرستان بهره‌برداری به عمل آورد. 

میزان اعتبار هزینه شده برای این سالن 8 میلیارد ریال است.

زیربنای این پروژه یک هزار و 350 مترمربع و 500 میلیون ریال از هزینه‌های آن را مردم تامین کرده‌اند.

یادآور می‌شود در سفر یک روزه استاندار هرمزگان و مسئولان استانی به شهرستان پارسیان عملیات اجرایی سالن ورزشی پارسیان، ‌زمین ورزشی کوشکنار، زمین ورزشی یرد قاسمعالی هر کدام با اعتبار بالغ بر 350 میلیون ریال و هم‌چنین سالن ورزشی بانوان با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال آغاز شد.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان در هفتمین سفر شهرستانی خود امروز چهارشنبه راهی پارسیان واقع در 500 کیلومتری غرب بندرعباس شده است.

قرار است در این سفر استاندار هرمزگان ضمن بازدید از عمده طرح‌های سفرهای استانی هیئت دولت و اقدام به افتتاح برخی از این طرح‌ها، در نشست شورای اداری این شهرستان نیز شرکت کند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول