اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت:

چهارمحال و بختیاری الگوی آبادانی است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آبادانی چهارمحال و بختیاری مایه افتخار نظام و انقلاب است به طوری که می‌توان این استان را به عنوان الگوی آبادانی معرفی کرد.

چهارمحال و بختیاری الگوی آبادانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رجبعلی صادقی شنبه‌شب در مراسم تجلیل از خادمان سفرهای استانی دولت در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: کسانی که در دهه‎های 60 و 70 مدیریت استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشتند می‎توانند بگویند که فعالیت‎های صورت گرفته در این استان طی نیمه دوم دهه 80 از لحاظ کیفی چقدر متفاوت از فعالیت‎های صورت گرفته در سال‎های قبل است.

وی افزود: در دهه 60، مدیریت استان با ساخت تونل رخ، بیمارستان شهرکرد و کارخانه سیمان در این استان مخالفت می‎کردند اما در دولت نهم و دهم و با ابداع سفرهای استانی یک الگوی مدیریتی جدیدی به وجود آمد که توانست پاسخگوی بخش‌های زیادی از نیازهای مردم استان چهارمحال و بختیاری باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت نهم، ترسیم و تدوین نقشه پیشرفت این استان را از دستاوردهای بزرگ سفرهای استانی عنوان کرد و افزود: در دهه 90 دیگر مدیر امروزی نقشه راهش پیداست و می‎تواند در مسیر ترسیم شده به نحو احسن انجام فعالیت کند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نیمه دوم دهه 80 را برای مردم چهارمحال و بختیاری یک نقطه عطف دانست و گفت: به عبارتی می‎توان گفت که استان چهارمحال و بختیاری بقای خود را از دولت عدالت‌محور نهم و دهم دارد.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری همچنین به افزایش سهم این استان در تولید ناخالص ملی در دوره‌های دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: امروز کار کردن مدیران استانی مثل رانندگی کردن در اتوبان است و مدیران استان باید با وحدت پای توسعه استان بایستند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول