اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم هندبال شهرداری کرمان:

شهرداری نیازمند تغییرات اساسی است

خبرگزاری فارس: مربی تیم هندبال شهرداری کرمان گفت: اگر بخواهیم در فصل آینده هم در لیگ برتر بازی کنیم باید تغییرات اساسی در تیم به وجود آوریم.

شهرداری نیازمند تغییرات اساسی است

حمید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازی با فولاد نوین خوب نبود و من از بازیکنانمان انتظار داشتم که با اختلاف بیشتری حریف را شکست دهند.

وی گفت: ما در این فصل دچار نوسانات شدیدی بودیم و به همین علت هم نتوانستیم در کسب نتایج ثبات داشته باشیم و شاید به همین دلیل هم در مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ خوب و در مقابل تیم‌های ضعیف، بسیار بد بودیم.

صادقی افزود: آنچه که مسلم است، وجود مشکلات مالی و همچنین عدم حمایت مسئولان در کسب نتایج ضعیف ما بسیار مؤثر بود و بارها گفته‌ام اگر مسئولان ورزش از ابتدا ما را مورد حمایت قرار می‌دادند امروز نیز همانند دوران اوج شهرداری، باید برای کسب مقام قهرمانی می‌جنگیدیم.

مربی تیم هندبال مس کرمان گفت: با کسب این پیروزی برای ماندن در لیگ بسیار امیدوار شدیم اما اگر بخواهیم در فصل آینده نیز در لیگ برتر حضور داشته باشیم باید علاوه بر تدارک یک حامی مالی خوب و قدرتمند، تغییراتی اساسی در بستن تیم اعمال کنیم.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول