اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام صورت می‌گیرد

اختصاص 17 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آبادانی به تهران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: 17 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آبادانی به مرقد ملکوتی امام راحل اختصاص داده شده است.

اختصاص 17 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آبادانی به تهران

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در جلسه‌ای که به‌منظور رهسپاری زائران آبادانی به مراسم ملکوتی امام راحل تشکیل دادیم مقرر شد کاروان زیارتی عزاداران آبادانی از 12 خردادماه ساعت 17 از محل مصلای آبادان به سوی تهران حرکت کنند.

وی افزود: به‌منظور رفاه حال زائران مرقد امام راحل گروه‌های پیشرو خدماتی به همراه خدمه و اورژانس پزشکی کاروان زیارتی را همراهی می‌کنند.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: در نظر داریم با توزیع بسته‌های ویژه فرهنگی در بین زائران علاوه بر آشنایی بیشتر آنان با شخصیت امام خمینی(ره)، در بالا بردن کیفیت فرهنگی کاروان‌های اعزامی از آبادان گام برداریم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از شخصیت رهبر کبیر انقلاب گفت: شخصیت قوی و ماندگار امام خمینی(ره) در دل‌های مردم این مرز و بوم آنچنان رخنه کرده است که هر ساله بر تعداد زائران مرقد مطهر وی افزوده می‌شود و کاروان‌های بیشتری از شهرستان‌ها به سوی تهران حرکت می‌کنند.

صدیقی اضافه کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی منطقه در راستای انجام وظایف خود در این زمینه اقدام کرده و از زوار آبادانی نیز می‌خواهیم آنها را بیش از پیش یاری رسانند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های پیش این سفر به سلامت انجام و مراسم عزاداری آن بزرگوار در خور شأن و باشکوه هر چه تمام برگزار شود.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول