اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

ایران با حرکتی پرشتاب به سمت عمران و آبادانی پیش می‎رود

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: ایران با حرکتی پرشتاب به سمت عمران و آبادانی پیش می‎رود.

ایران با حرکتی پرشتاب به سمت عمران و آبادانی پیش می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مصطفی محمدنجار ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: به جرأت می‎توان گفت هیچ گوشه‎ای از کشور نیست که در آن آبادانی و پیشرفت وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: انصافا رئیس جمهور، وزرا و همه مدیران آماده خدمتگزاری هستند که آثار سفرهای استانی مؤید همین موضوع است چرا که در هیچ دولت، کشور و منطقه‎ای چهار دور سفرهای استانی با این همه پیشرفت و تعالی وجود نداشته و فکر نمی‎کنم دیگر کسی این رکورد را بزند.

وزیر کشور با بیان اینکه کشور ایران در مسیر رشد و تعالی به سرعت پیشتاز است اذعان کرد: این مسیر برگشت‌ناپذیر نویدبخش یک آینده درخشان برای کشور است و امروز ما می‎بینیم که همه قله‎های علم و دانش توسط جوانان بسیجی، مؤمن و دانشمند یکی پس از دیگری فتح می‎شود.

محمدنجار اضافه کرد: هیچ حوزه‎ای وجود ندارد که جوانان ما در آن دست نداشته باشند و امروز ما رتبه اول علمی را در منطقه و رتبه 17 جهان را داریم در صورتی‌که هدف‎گذاری برای 1404 طراحی شده بود و اکنون به این مرحله از رشد و بالندگی رسیده‎ایم.

وی متذکر شد: این نشان می‎دهد جوانان ما هر چه بخواهند با توکل به خدا و تلاش می‎توانند به آن برسند و دشمن از همین موضوع عصبانی است و جنگی که اکنون پای میز مذاکره راه انداخته بر سر این موضوع است که چرا ایران به فناوری صلح‎آمیز هسته‎ای دست یافته و دانشمندان هسته‎ای ما را ترور می‎کند که این عمل ناشایست آنها اوج ذلت و زبونی آنها را می‎رساند و نشان می‎دهد که دشمن در این زمینه کم آورده است.

وزیر کشور با اشاره به یکصدمین سفر رئیس جمهور به خراسان بیان داشت: در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) یکصدمین سفر استانی را جشن گرفتیم که واقعا در عرصه‎های مختلف کارهای بزرگی صورت گرفته ولی این بدان معنا نیست که دیگر نیازی به پیشرفت نداریم و کمبودی در کشور احساس نمی‎شود بلکه نیازها رو به توسعه است که دولت و همه خدمتگزاران باید برای نیازهای جدید مردم برنامه‎ریزی کنند تا عقب‎ماندگی‎های تاریخی که از طاغوت در کشور وجود دارد جبران شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول