اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره روابط‌عمومی‌های گیلان

روابط عمومی شهرداری لاهیجان برتر شد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی شهرداری لاهیجان موفق شد عنوان برترین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان را کسب کند.

روابط عمومی شهرداری لاهیجان برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، در نخستین جشنواره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی و اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد، روابط عمومی شهرداری لاهیجان با کسب شش عنوان نخست در رشته‌های بولتن، بیل‌بورد، اقلام تبلیغاتی، ارتباطات مردمی برون سازمانی، ایده برتر و نمایشگاه و کسب سه عنوان دومی در رشته‌های ارتباطات مردمی درون سازمانی، ارتباط با رسانه‌ها و فرهنگی ارزشی و کسب دو عنوان سومی در رشته‌های بروشور و سمعی بصری و با به دست آوردن 26 امتیاز روابط عمومی برتر استان معرفی شد.

در این جشنواره روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان با 15 امتیاز، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با 14 امتیاز، فرودگاه و دانشگاه گیلان با کسب 13 و 10 امتیاز به عناوین دوم تا پنجم دست یافتند.

در جشنواره مذکور، شاهین جهانگیر بلورچیان مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان به دلیل کسب عنوان برترین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان و عنوان برتر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری کشور از طرف مهدی سعادتی استاندار گیلان مورد تجلیل قرار گرفت.

در این جشنواره، مهدیه رجب‌پور نیکو و بهروز حیدرپور، کارشناس و متصدی روابط عمومی شهرداری لاهیجان نیز از طرف استاندار گیلان تجلیل شدند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول