اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره یکصدمین سفر استانی دولت

خبرگزاری فارس خادم برتر آبادانی در چهارمحال و بختیاری شد

خبرگزاری فارس: در جشنواره یکصدمین سفر استانی دولت، خبرگزاری فارس به عنوان خادم برتر آبادانی در این استان معرفی و تجلیل شد.

خبرگزاری فارس خادم برتر آبادانی در چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جشنواره یکصدمین سفر استانی دولت، شنبه‌شب که در تالار بوعلی‎سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، از دستگاه‌های برتر خدمت‌رسان با عنوان خادم برتر آبادانی تجلیل شد.

خبرگزاری فارس در این استان به اتفاق ایرنا به عنوان رسانه‌های برتر در این عرصه معرفی و تجلیل شدند.

حمیدرضا فروزنده معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس ستاد یکصدمین سفر استانی دولت در این جشنواره اظهار داشت: در این جشنواره از 12 مدیر برتر، چهار دستگاه امنیتی، 9 مدیر صنعتی، 13 نفر از عوامل اجرایی سفرهای استانی در شهرستان‌ها، 9 خبرنگار و عکاس، 15 کارشناس دستگاه‌های اجرایی و 11 دستگاه اجرایی برتر که در سفرهای استانی هیئت دولت به این استان نقش هدایت‌گرایانه داشتند با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

وی به برگزاری نمایشگاه یکصدمین سفر استانی دولت در این استان اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه در قالب 53 غرفه، دستگاه‌های اجرایی استان دستاوردها و مصوبات سفرهای استانی را به اشکال مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

فروزنده ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه در هفته گذشته چندین پروژه در نقاط مختلف این استان به بهره‌برداری رسید و جشنواره‌های مختلفی نیز در شهرستان‌های این استان در همین راستا برگزار شد.

وی افزود: در طی هفته گذشته و همزمان با یکصدمین سفر استانی دولت، اقدامات مطلوبی در راستای تبیین سفرهای استانی دولت و دستاوردهای گسترده آن برای این استان صورت گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی دولت عدالت‌محور به عنوان پایان‌بخش این برنامه‌ها یاد کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از کسانی است که در پویایی و توسعه چهارمحال و بختیاری نقش بسزایی داشتند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول