اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراق یار/49

مراسمی که خبرنگاران از شکوه انعکاس آن عاجز بودند

خبرگزاری فارس: امروز ایرانیان آنچنان باشکوه مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خوبی‌ها را برگزار کردند که خبرنگاران داخلی و خارجی بر درماندگی خود از پوشش کامل این مراسم اعتراف کردند. آری امروز حرم امام از نم اشک عاشقانش تر بود.

مراسمی که خبرنگاران از شکوه انعکاس آن عاجز بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی به هر وسیله‌ای که بود خود را به حرم مطهر امام خمینی (ره) رسانده و با اشک دیده در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت کردند.

خبرنگاران داخلی و خارجی با اعتقاد به اینکه نمی‌توانند این مراسم باشکوه را منعکس کنند تلاش می‌کردند تا حد امکان گوشه‌ای از این مراسم را پوشش دهند.

پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ همه آمده بودند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) که با حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان امام خمینی (ره) همراه بود با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی طی سخنانی یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشت.

مردم شریف ایران اسلامی که از ساعات ابتدایی امروز در صحن حاج آقا مصطفی خمینی حاضر بودند لحظه به لحظه انتظار می‌کشیدند تا از فرمایشات رهبر و مقتدای خود استفاده کنند.

حضور جانبازان و معلولان از جلوه‌های ویژه این مراسم بود که با شرایط خاص خود نیز تلاش کرده بودند در این مراسم حضور یافته و ارادت خود را به امام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به رخ جهانیان بکشند.

توطئه‌ها و دورغ‌گویی‌های استکبار و سیاه‌نمایی‌های آنها از رهبری امام، این سئوال را در ذهن خبرنگاران خارجی ایجاد می‌کرد که اگر سخن‌ آنها درست بود چرا پس از گذشت 23 سال از ارتحال امام این همه مردم با عشق و علاقه و با هر وسیله‌ای که می‌توانستند خودشان را به این مراسم رسانده‌اند.

حضور کهنسالانی که به مشکل می‌توانستند راه بروند اما با شور و هیجان در این مراسم حضور یافته بودند علاقه و حمایت مردم از امام، شهدا و مقام معظم رهبری را برای جهانیان به نمایش می‌گذاشت.

برخی افراد که به سختی و با اتکا بر عصا قدم بر می‌داشتند و با همان وضعیت پرچم جمهوری اسلامی و عکس امام و رهبری را از خود دور نمی‌کردند شکوه انقلابی که با عشق پایه‌های آن بنا نهاده شد را امروز به رخ جهانیان ‌کشید.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول