اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

تخطی از راه امام(ره) به ضرر انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: تخطی و فاصله گرفتن از خط امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت به ضرر انقلاب و به نفع دشمنان نظام است.

تخطی از راه امام(ره) به ضرر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در طول انقلاب هر جا در مسیر امام(ره) حرکت کردیم به موفقیت دست یافته و هر جا از این مسیر فاصله گرفته و تخطی کردیم دچار خسران شده‌ایم.

وی، کسب موفقیت‌های بزرگ ایران اسلامی را مرهون پیمودن راه امام(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: دانش هسته‌ای، موفقیت در علوم پزشکی، هوا فضا، نظامی، صنعتی و نیز موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌های سیاسی جز با هم‌دلی و وحدت و ادامه دادن راه امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب محقق نشده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، امام امت(ره) را عارفی به تمام معنا و مرجع تقلید عالی‌قدر دانست که با عقلانیت بی‌نظیر خود شرایط ویژه‌ای برای تدوین قانون اساسی و مردم‌سالاری دینی با هدف موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فراهم کرد.

وی، استکبارستیزی، توجه به مستضعفان، عدالت‌محوری و خدمت بی‌منت به مردم را از خصائل مهم امام دانست و موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و آفریقایی را نیز ادامه راه موفق آن حضرت عنوان کرد.

جراره در ادامه سخنان خود از پی‌گیری مشکلات و درخواست‌های مردم استان هرمزگان از جمله مردم شهرستان قشم در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک وظیفه یاد و تاکید کرد: متاسفانه با گذشت 33 سال از انقلاب هنوز مردم استان هرمزگان از مشکل آب، برق، بهداشت و درمان و اشتغال جوانان رنج می‌برند.

وی ادامه داد: امیدواریم نمایندگان مجلس نهم با وضع قوانین قوی و کارساز و با کمک دولت شرایط مناسبی برای نقاط محروم از جمله استان هرمزگان و شهرستان قشم ایجاد کند.

نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین در پایان از حسن توجه مردم نسبت به انتخاب وی و حضور در خانه ملت، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول