اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

معرفی امام به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: معرفی امام خمینی(ره) به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف فرهنگی است و در این راستا برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و تاکید بر اجرای آنها در شهرستان‌های استان است.

معرفی امام به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف فرهنگی است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تاکید بر جلب مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی هنری اظهار داشت: این امر باعث می‌شود کارهای تولیدی مطابق با نیاز‌های جامعه تولید و عرضه شود.

وی افزود: انجام کارها و برنامه‌های بزرگ و تاثیرگذار در سایه اتحاد، یکپارچگی و کوشش و تلاش مستمر صورت می‌پذیرد و ضرورت دارد ارتباط بین بخش‌های مختلف و هنرمندان و اهالی فرهنگ بیشتر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: جدول زمان‌بندی برنامه‌های فرهنگی هنری در سال 91 تدوین شده است و در این جدول تمام برنامه‌های فرهنگی هنری شامل جشنواره‌ها، مناسبت‌های مختلف، دوره‌های آموزشی و ... به تفکیک هر شهرستان مشخص شده است که همه روسا موظفند براساس آن، برنامه‌های خود را اجرا کنند.

مریدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: معرفی امام خمینی(ره) به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف فرهنگی است و در این راستا برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و تاکید بر اجرای آنها در شهرستان‌های استان است.

وی ضمن مهم شمردن جایگاه خطیر شورای فرهنگ عمومی در توسعه فرهنگی استان افزود: همه ادارات شهرستانی باید به صورت منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی را برگزار و تصمیمات اتخاذ شده را در جامعه اجرا کنند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول