اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

سربلندی ایران در سایه رهبری امام(ره) رقم خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی در سایه مجاهدت‌ها و تدبر حضرت امام(ره) رقم خورده است.

سربلندی ایران در سایه رهبری امام(ره) رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: امروز که 23 سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، ملت بزرگوار ایران اسلامی و دوستداران ایشان در خارج از کشور هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در مراسم و برنامه‌های گرامیداشت امام عزیز شرکت کرده و با آرمان‌های مقدس ایشان تجدید میثاق می‌کنند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به بهای سنگین و در پی زحمات شبانه‌روزی حضرت امام و ایثار و فداکاری‌های ملت بزرگوار کشورمان پیروز شد و امروز ملت با آمادگی کامل و هوشیاری در همه صحنه‌ها حضور داشته و از انقلاب، رهبری و ولایت‌فقیه حمایت کرده و خواهند کرد.

امام جمعه مرند تصریح کرد: این همه عشق و ارادت به امام عزیز به‌خاطر پیروی ایشان از مکتب پیامبر گرامی اسلام و حضرت علی(ع)است چراکه راه دفاع از اسلام، همانا دفاع از مظلومان و محرومان جامعه است.

وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان ادامه‌دهنده راه امام با رهبری قاطع و مدبرانه خویش انقلاب را از خطرات حفظ کرده و در همه حال یاد امام و نام امام را به‌عنوان محور اصلی حرکت‌های انقلاب اسلامی گوشزد کرده‌اند.

امام جمعه مرند تاکید کرد: دشمنان اسلام با هرگونه ترفند، تحریم و تهدید تا امروز نتوانستند در مقابل انقلاب اسلامی، رهبری نظام و ملت آزاده ایران ایستادگی کنند و به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: ملت ایران با حفظ وحدت و حضور در تمام صحنه‌ها اجازه نخواهند داد تا حق و حقوق مسلم آنان خدشه‌دار شده و یا از مسیر خود منحرف شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول