اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

رهنمودهای امام تا ابد چراغ راه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا گفت: رهنمودهای امام خمینی (ره) تا ابد چراغ راه مسلمانان است و آزادگان جهان از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند.

رهنمودهای امام تا ابد چراغ راه مسلمانان است

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی رحمت‌الله علیه اظهار کرد: شخصیت والا و ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تا ابد الهام‌بخش ملت‌های مسلمان و ستمدیده برای رهایی از دست ظالمان و مستکبران عالم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا ادامه داد: ایمان قوی و مستحکم و نیز شجاعت و تدبیر مثال‌زدنی دو شاخص و ویژگی محوری و ناب امام خمینی(ره) در زمان عمر پر برکت ایشان بود.

عباسی شور و علاقه ویژه مردم به امام راحل و اطاعت بی‌چون و چرا از دستورات ایشان را عامل اصلی و اساسی پیروزی مردم در انقلاب و جنگ تحمیلی عنوان و تاکید کرد: رزمندگان و بسیجیان در دوران حماسه‌آفرین دفاع مقدس، جلوه‌ای با شکوه و عظمت را از ارادت و علاقه بی‌پایان خویش به ساحت قدسی معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته و موجب شکست و نابودی دشمنان و کینه‌ورزان شدند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی امروز نیز با تبعیت محض و بی‌چون و چرا از فرمایشات و سخنان گهر بار مقام معظم رهبری صحنه‌ای بسیار عظیم و با شکوه را از ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت فقیه به نمایش می‌گذارند، عنوان کرد: ملت ایران همواره با بصیرت و آگاهی به تمام معنا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با خون هزاران شهید سرافراز آبیاری شده، حفظ کرده و آن را به دست امام عصر(عج) می‌رساند.

وی با بیان اینکه بیشتر ثبت‌نام کنندگان در مراسم اعتکاف بویین‌زهرا، جوان هستند، اظهار کرد: اعتکاف صحنه بسیار خوبی برای خودسازی و ارتباط هر چه بیشتر بندگان با خداوند متعال است.

وی افزود: معتکفان در سه روز مراسم اعتکاف باید با دعا و انجام فریضات معنوی در راستای تقویت ارتباط و پیوند خویش با خالق هستی تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه مسلمانان وظیفه دارند به اطاعت از دستورات و سفارشات الهی در راستای رضایت الهی گام بردارند، تصریح کرد: هر کس به اندازه توان و ظرفیت خویش باید در راستای تحقق هر چه بیشتر احکام و شریعت دین مبین اسلام در سراسر جهان کوشش کند.

عباسی اضافه کرد: کسانی که با انحراف از دین خدا در مسیر غیر الهی حرکت می‌کنند قطعا در روز قیامت سزاوار آتش و عذاب سخت خداوند قرار گرفته و به شدت نیز از گذشته خویش پشیمان می‌شوند. 

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول