اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: حق‌طلبی همه انسان‌های آزاده در جهان الهام گرفته از اندیشه‌ها و سیره‌های امام خمینی(ره ) است.

حق‌طلبی آزادگان جهان برگرفته از سیره امام راحل است

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: غم از دست دادن امام خمینی (ره) فقط  متعلق به ایران و تشیع نبود بلکه برای جهان اسلام و ادیان دیگر نیز غمی بزرگ بوده و جبران آن بسیار سخت بود.

وی اظهار داشت: امام راحل با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود برای همگان الگو بوده و یک انسان قوی و مصمم در همه عرصه‌ها و برای همه نگاه‌ها محسوب می‌شد که توانست نگاه جوامع را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: اندیشه‌های ناب و پیامبرگونه امام راحل باعث پیدایش بیداری اسلامی در جهان امروز شد و حق‌طلبی همه انسان‌های آزاده در اقصی نقاط جهان الهام گرفته از اندیشه‌ها و سیره‌های امام خمینی(ره ) است.

امام جمعه رامسر ادامه داد: امام راحل، عزت و شرف از دست رفته مردم ایران را به آنان بازگرداند و این هویت را زنده کرد.

مرتضوی ابراز داشت: اگر امروز کشور ایران در عرصه‌های فناوری هسته‌ای، نانو تکنولوژی، دفاعی، پزشکی و علمی در برابر جهانیان قد علم می کند به برکت همان رهنمودهای امام راحل و پس از آن نیز فرزند خلفش ولی فقیه‌مان مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: غم از دست دادن امام راحل برای مردم ایران بسیار سخت بود، اما در آن شرایط سخت خبرگان رهبری، انتخابی بجا و مدبرانه انجام دادند که همانا انتخاب مقام معظم رهبری بود که همه نگاه‌ها این انتخاب را تحسین کردند.

مرتضوی همدلی و وحدت بین مردم و مدیران را راهگشای بسیاری از مسایل دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه ما در برابر ولایت فقیه بسیار سنگین بوده و باید همه آحاد ملت در کنار ولایت فقیه قرار بگیرند.

امام جمعه رامسر در پایان گفت: دین ما دین رافت و مهربانی است و این نگاه باید همگانی شده و بزرگترین وظیفه ما نیز پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های امام راحل است که در سایه همدلی امکان می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول