اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز اعلام کرد

تامین امنیت کامل زائران امام در جاده‌های البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور البرز از تامین امنیت کامل کاروان‌های عزاداری و زائران حرم مطهر امام خمینی‌ در محورهای اصلی و جاده‌های این استان خبر داد.

تامین امنیت کامل زائران امام در جاده‌های البرز

حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه البرز یکی از مناطق منتهی به پایتخت و حرم مطهر امام خمینی (ره) محسوب می‌شود، بسیاری از زائران امام برای شرکت در مراسم سوگواری چهاردهم خرداد از محورهای این استان استفاده می‌کنند.

عبور بیش از 60 هزار زائر امام (ره) از جاده‌های البرز

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر کاروان‌های زیارتی بسیاری از استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، همدان و آذربایجان شرقی برای رسیدن به حرم مطهر از جاده‌های استان البرز استفاده کردند.

رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود بیش از 60 هزار نفر طی روزهای اخیر از جاده‌های استان البرز عبور کرده و هم اکنون نیز در تمام محورهای اصلی استان شاهد تردد خودروهای زائران امام (ره) هستیم.

کمالوند ادامه داد: همچنین در این مدت تعدادی از کاروان‌های عزاداری با پای پیاده به سمت حرم مطهر در حرکت بودند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظائفی که پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر عهده دارد، تامین امنیت زائران امام (ره) در جاده‌ها و آزادراه‌ها است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به برنامه‌های ویژه انجام شده از سوی این نیرو در روزهای اخیر، گفت: برای انجام این وظیفه تمام ماموران راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل هستند و ما تعداد ماموران خود در جاده‌ها را افزایش دادیم.

کاروان‌های زیارتی بدون حادثه به مقصد رسیدند

کمالوند با بیان اینکه طی روزهای اخیر هیچ حادثه‌ای برای زائران حرم مطهر و کاروان‌های زیارتی روی نداده است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رسیدن سالم تک‌تک زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر این زائران در بازگشت نیز باید از محورهای اصلی استان البرز استفاده کننده که در این مورد نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول