اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

امام الگویی موفق از نظام در جهان ارائه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مهم‏ترین عامل تبلیغ و گسترش اندیشه و تفکر امام خمینی(ره)، ارائه الگوی موفق از نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

امام الگویی موفق از نظام در جهان ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام که با حضور مردم در شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) از زوایا و جوانب مختلف قابل تأمل و بررسی است.

افشارنادری احیای دین، عزت بخشیدن به امت اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی، ایجاد خودباوری بین امت اسلامی، سرنگونی رژیم منحوس پهلوی و تحقق شعار "نه شرقی، نه غربی" را از جمله برکات نهضت امام راحل برشمرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به هوشمندی و دوراندیشی امام راحل، عمده‏ترین عامل موفقیت و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) را در مبارزه با استعمار و استکبار جهانی اخلاص، توکل و اتکا به قدرت لایزال الهی و انجام تکلیف الهی دانست.

افشارنادری با اشاره به استعدادهای نهفته در شخصیت امام خمینی(ره)، آگاهی و دشمن‏شناسی را از ویژگی‏های بارز ایشان ذکر کرد.

وی اضافه کرد: به واسطه ویژگی‏های شخصیتی امام خمینی(ره) امروز شاهد آثار و برکات ارزنده این امام بزرگوار در عرصه‏های داخلی، منطقه‏ای و بین‏المللی هستیم.

افشارنادری مهم‏ترین عوامل صدور انقلاب، ارزش‏ها و اندیشه امام خمینی(ره) را  مقاومت و استقامت نظام، پای‏بندی به آرمان‏ها و ارزش‏ها و استکبارستیزی ملت غیور ایران اسلامی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در سه دهه پس از انقلاب اسلامی ایران، بسیاری از مردم کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از شیوه مبارزه حضرت امام و اداره جامعه از سوی مقام معظم رهبری به رسالت خود پی برده‏اند و هم‏اکنون شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول