اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام استان البرز:

47 هزار البرزی برای حضور در مراسم ارتحال امام اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی در استان البرز گفت: 47 هزار البرزی برای حضور در مراسم سوگواری سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب به حرم مطهر اعزام شدند.

47 هزار البرزی برای حضور در مراسم ارتحال امام اعزام شدند

محمدرضا البرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌ها مردم استان البرز ولایت‌مداری و عشق به امام و رهبری است.

وی تصریح کرد: در طول دوران مبارزات پیروزی انقلاب و همچنین جنگ تحمیلی شاهد بودیم که مردم این منطقه جان و مال خود را در راه پیروی از ولایت به میدان آورده و همین روحیه را تا به امروز حفظ کرده‌اند.

*پذیرایی از زائران امام (ره) موجب افتخار البرز است

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز با اشاره به پذیرایی و اسکان هزاران نفر از زائران حرم مطهر در روزهای اخیر گفت: با توجه به موقعیت استان البرز، مردم ساکن استان‌های شمالی و شمال غربی کشور برای حضور در حرم مطهر باید از استان البرز عبور می‌کردند.

البرزی افزود: در جلسات ستاد مرکزی ارتحال امام (ره) بحث پذیرایی و اسکان زائران استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و همچنین گیلان مطرح شد که ما برای این امر اعلام آمادگی کردیم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز مردم ولایی استان البرز از زائران امام (ره) پذیرایی کرده و امسال نیز برنامه‌ریزی کاملی برای اسکان بیش از 65 هزار انجام دادیم.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در البرز تاکید کرد: مردم متدین و انقلابی این استان افتخار خود می‌دانند که پذیرای عاشقان ولایت و مریدان بنیانگذار کبیر انقلاب باشند.

 

*تمام کاروان‌های سوگواری به سمت حرم مطهر حرکت کرده‌اند

البرزی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تعداد مردم استان البرز امسال در مراسم سالگرد ارتحال شرکت کرده‌اند؟ گفت: بیش از 47 هزار نفر از طریق کاروان‌های عزاداری به سمت حرم مطهر حرکت کرده و به طور قطع بسیاری نیز با توجه به فاصله کم تهران ـ کرج، به صورت شخصی در این مراسم شرکت می‌کنند که آماری از آنها نداریم.

وی در پایان گفت: تمام کاروان‌های عزاداری و زائران امام (ره) از لحظاتی پس از نماز صبح حرکت خود را به سمت حرم مطهر آغاز کردند.

البرزی در پایان اظهار داشت: از این پس ما خود را آماده خدمت‌رسانی به زائران امام (ره) و کاروان‌های عزاداری که قصد بازگشت به استان‌های مبدا دارند، خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول