اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

نمایشگاه عکس "تصویر آفتاب" در تویسرکان برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نمایشگاه "تصویر آفتاب" به روایت عکس در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان برپا شد.

نمایشگاه عکس "تصویر آفتاب" در تویسرکان برپا شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) نمایشگاه "تصویر آفتاب" به روایت تصویر در قالب شعر، توصیف شخصیت فردی و اجتماعی امام راحل از دیدگاه بزرگان، مراجع و دانشمندان ایران و جهان، زندگی شخصی و واقعه رحلت امام(ره) در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی این شهرستان برپا شده است.

مهدی حاجی زین‌العابدینی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی و شناساندن بخشی از زوایای زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان و نوجوان در قاب 50 کادر از دریچه دوربین عکاسی و قلم هنرمندان گشایش یافت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در عصر کنونی بازتابی از افکار بیداری‌بخش امام راحل است، اظهار داشت: قیام‌ها و خیزش‌های اخیر علیه ظلم و استبداد و استکبار در خاورمیانه و گسترش آن در سایر نقاط جهان مصداق بارز این نکته است که آموزه‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی همچنان الهام‌بخش مردم جهان است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود: ایستادگی و شجاعت امام خمینی(ره) در مقابله با استکبار و ابرقدرت‌های جاه طلب دنیا، از پارامترهای ماندگاری اندیشه ایشان به شمار می‌رود.

وی وظیفه همه را در عرصه‌های مختلف جامعه، صیانت از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت فقیه دانست و گفت: تبیین و تشریح اندیشه‌ها و افکار امام راحل در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و ایجاد شبهات دشمنان در اجتماع به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان لازم و ضروری است.

حاجی زین‌العابدینی در پایان تاکید کرد: امروز همه موظفیم ضمن تجدید میثاق با امام و رهبری و برگزاری باشکوه مراسم آن امام عظیم‌الشان، سیره و خط پیر جماران را ملاک ادامه راهمان قرار دهیم.

نمایشگاه "تصویر آفتاب" از روز گذشته تا روز 18 خرداد ماه از ساعت هشت صبح تا 18 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول