اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

امام در مقابل هیچ قدرتی سر خم نکرد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: امام‌ خمینی مردی آسمانی بود که در مقابل هیچ قدرتی سر خم نکرد.

امام در مقابل هیچ قدرتی سر خم نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی اظهار کرد: امام‌خمینى (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران هر آنچه از اهداف و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی را که مـى‌بایــد گفته و در عمـل نیز تـمام هستی و عمر بابرکت خویش را بـراى تحقق آنها بـه‌کار گرفته بـود.

هاشمی ادامه داد: مردی آسمانی که در تمام مراحل زندگی خود در مقابل هیچ قدرتی سر خم نکرد و تلالو افکار معنوی او هم‌اکنون و پس از گذشت قریب به ربع قرن از رحلت جانگداز آن پیر فرزانه، همچنان در اقصی نقاط جهان اسلام متجلی و جلوه‌گر است.

وی افزود: تلاقی معنادار رحلت امام عظیم الشأن(ره) به فاصله یک روز با سالروز قیام خونین پانزده خرداد سال 42 بی‌تردید برای اهل نظر و خرد درس‌هایی عمیق و موثر داشته و امری فراتر از اتفاق است.

هاشمی خاطرنشان کرد: قیامی که از ابتدا تفکرات ضدامپریالیستی و ضدصهیونیستی را به‌عنوان مبنای عمل لحاظ نموده و تاکنون نیز به‌عنوان شالوده‌ای قابل وثوق برای جنبش‌ها و حرکت‌های حق‌طلبانه در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

هاشمی تاکید کرد: اینجانب ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های آن یار سفرکرده و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل(ره) و ادای احترام به شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون، به‌ویژه شهدای ارجمند قیام خونین پانزده خرداد و به تأسی از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)؛ هم‌پای دیگر مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه؛ فرمایش نورانی معظم‌له را آویزه گوش و چراغ راه قرار می‌دهیم که همانا راه امام راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول