اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین شخصیت امام روح‏الله

نرم‏افزار "فراق یار" در شاهرود ساخته شد

خبرگزاری فارس: نرم‏افزار "فراق یار" با هدف تبیین شخصیت امام روح‏الله در شاهرود ساخته شد.

نرم‏افزار "فراق یار" در شاهرود ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: به منظور ترویج شخصیت امام روح‏الله(ره) مجموعه موسیقی "فراق یار" ویژه ارتحال امام خمینی(ره) از سوی کانون بسیج هنرمندان شاهرود منتشر شد.

عباس اعتماد اظهار داشت: استاد "میرفرساد ملک‏نیا"، آهنگ‏سازی مجموعه اشعار منتخب دیوان حضرت امام خمینی(ره) و تصنیف فراق یار باباطاهر را در این نرم‏افزار انجام داده است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: 2 هزار حلقه لوح فشرده "فراق یار" برای توزیع بین زائران شاهرودی حرم بنیان‏گذار جمهوری اسلامی تهیه شده و در سالگرد عروج ملکوتی آن امام همام عزیز توزیع می‌شود.

اعتماد افزود: این اثر با مجوز 5444 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری کتابخانه ملی و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در مؤسسه فرهنگی و هنری "پنجره سبز" شاهرود تهیه و تولید شده است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با بیان اینکه این لوح فشرده غیر قابل فروش است، افزود: لوح فشرده فراق یار به صورت رایگان در اختیار زائران امام راحل قرار خواهد گرفت.

اعتماد اضافه کرد: بنا داریم تا تعدادی لوح فشرده از این اثر معنوی را در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اختیار خودروهای عبوری از شهرستان شاهرود به سمت تهران نیز قرار دهیم.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با بیان اینکه "علی‏اصغر رستمی" خواننده این اثر ماندگار است، از همکاری وحید جلالی، مدیر رایانه بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود که سهم بسزایی در تهیه و تکثیر این اثر داشت، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول