اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

غربی‌ها با تفکر ولایی دشمنی دیرینه‌ دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: کشورهای استکباری و استعمارگر در غرب با تفکر ولایی مسلمانان دشمنی دارند، زیرا این تفکر را بزرگ‌ترین مانع تحقق اهداف شوم خود می‌دانند.

غربی‌ها با تفکر ولایی دشمنی دیرینه‌ دارند

سید عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: نظام حاکم بر جهان امروز بر اساس یک سیستم ناعادلانه طراحی شده و منافع کشورهای ضعیف همواره از سوی استعمارگران به غارت می‌رود.

وی تصریح کرد: تا چند دهه پیش کشورهای زورگوی غربی با لشگرکشی و تسخیر کشورهای مختلف اقدام به غارت منابع و ثروت آنها کرده و امروز با تغییر تاکتیک از راه‌های دیگری توطئه خود را به پیش می‌برند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: نظام مالی و پولی جهان و مبادلات تجاری و اقتصادی به صورتی از سوی چند کشور اروپایی و آمریکایی پایه‌ریزی شده که با وجود ظاهر زیبایی که دارد، به طور کلی در جهت تامین منافع غربی‌ها است.

ولایت مستحکم‌ترین سنگر در برابر تهاجم غرب است

جوهری با اشاره به قیام ملت ایران در پانزدهم خرداد سال 42 تحت هدایت مرجعیت معظم شیعه تاکید کرد: امام خمینی (ره) که تربیت یافته مکتب ولایت بود، به درستی شیوه ناعادلانه استعمارگران برای غارت منابع ملت‌ها و کشورهای ضعیف را درک کرده و به تنهایی در برابر آن ایستاد.

وی افزود: ملت ایران نیز به مانند همیشه به ندای حق لبیک گفته و به پیروی از امام خمینی (ره) از مکتب ولایت دفاع و در برابر استکبار و استعمار و حکومت سرسپرده غربی‌ها قیام کردند.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: موفقیت‌های مردم ما طی 3 دهه اخیر بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که تنها سنگر ولایت است که می‌تواند در برابر قدرت‌های زورگو مقاومت کند.

امام خمینی (ره) اندیشه ولایی را در جهان اسلام زنده کرد

جوهری ادامه داد: کشورهای غربی نیز به درستی این امر را درک کرده و به همین دلیل شاهد هستیم که تمام تلاش خود را برای مقابله با ولایت و اندیشه ولایی به میدان آورده‌اند.

وی افزود: آنها با اصل ولایت و تفکری غنی که پشت این واژه نهفته است، دشمنی دارند و این دشمنی را نیز انکار نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان شهریار متذکر شد: متاسفانه به دلیل برخی انحراف‌ها در قرون اخیر این اندیشه مظلوم واقع شده بود، اما امام خمینی (ره) با توکل اندیشه ولایی را در جهان زنده کرد.

جوهری در پایان گفت: نسل امروز ایران و مسلمانان سراسر جهان اگر می‌خواهند مسیر سربلندی را طی کرده و به عزت و سرافرازی دست‌یابند، چاره‌ای به غیر از حرکت حول محور ولایت ندارند و باید با اتکا به این سنگر مستحکم در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول