اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

ولایت فقیه تکمیل‌کننده نظام‌های دمکراتیک جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: ولایت فقیه نسخه نجات‌بخش مسلمانان و تکمیل‌کننده نظام‌های دمکراتیک جهان است.

ولایت فقیه تکمیل‌کننده نظام‌های دمکراتیک جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که با حضور اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه نقش مهمی در ارتقای فرهنگ دینی بر عهده دارد.

وی افزود: دانشگاه‌ الگویی از جامعه اسلامی بوده و ارتقای سطح علم و دانش دانشجویان متناسب و هم‌راستا با آموزه‌های دینی و الهی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.

* استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به فرا رسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) بیان داشت: 14 خرداد 68 به عنوان روزی تلخ و دردناک برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود.

زراعت‌کیش با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مناسب در ایام سالگرد رحلت امام تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران فرصت مغتنمی برای مسئولان و مردم برای ادای احترام به ایشان است.

وی بر استفاده از تمامی فضاها و ظرفیت‌های دانشگاه‌ برای تداوم انقلاب و بازگو کردن شخصیت امام راحل تأکید کرد.

زراعت‌کیش با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در هدایت و سعادتمندی مردم جهان یادآور شد: ولایت فقیه نسخه نجات‌بخش تمام ملت‌های مظلوم و ستمدیده و تکمیل‌کننده نظام‌های دمکراتیک است.

وی ابراز داشت: رنگ الهی حکومت اسلامی در سایه ولایت فقیه بوده و برای حفظ و پاسداشت این جایگاه مهم و ارزشمند باید تلاش کرد.

زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی که از نعمت ولایت فقیه برخوردار نیستند در مراحل مختلف حکومتی گرفتار مشکلات و اختلاف‌های فراوانی می‌شوند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با اعتقاد راسخ به اصل مشورت با وجود علاقه خاصی که به مقام معظم رهبری داشتند، انتخاب ایشان را به مجلس خبرگان رهبری واگذار کردند.

* لزوم بهره‌گیری از تجربیات و تلاش مضاعف در راستای انجام امور محوله

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به لزوم برخی تغییرات در ساختارهای اداری به منظور تسریع در روند خدمات‌رسانی و پیشرفت، از خدمات معاون سابق اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران قدردانی کرد.

زراعت‌کیش با بیان اهمیت معاونت اداری و مالی دانشگاه بیان داشت: معاون جدید اداری مالی با تلاش و جدیت و با استفاده از تجربیات معاون اسبق در راستای انجام امور محوله برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشد.

به گزارش فارس، در این آئین از خدمات یحیی زلکی معاون قدیم تجلیل و محسن احمدی به عنوان معاون جدید اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول