اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

استفاده از قدرت نرم برای حفظ نظام ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: امروز استفاده از قدرت نرم برای تامین منافع ملی و تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ضرورت است.

استفاده از قدرت نرم برای حفظ نظام ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید علی هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان حوزه والفجر درازی دشتی اظهار داشت:‌خدمت به بسیجیان از اولویت‌های ما است زیرا هر قدر به بسیجیان خدمت کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از خدمات و تلاش‌های بسیجیان را جبران کنیم.

هاشمی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان آن چنان ظاهر شدند که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته است توان مقابله با تمامی ارتش‌های کلاسیک جهانی را دارد.

وی ادامه داد: بسیجیان ما با کمترین امکانات نظامی و حتی با دست خالی ولی با سلاح ایمان و اعتقاد به ارزش‌های الهی و انسانی به دفاع از کیان مقدس نظام برخاستند و با ایثار و جانفشانی و لبیک به ندای امام خمینی (ره) از جمهوری اسلامی دفاع کردند.

نماینده ارشد دولت در دشتی یادآور شد: امروز استفاده از قدرت نرم برای تامین منافع ملی و تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ضرورت است و مراقبت از نظام که با خون جوانان، امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده در برابر تهدید نرم دشمنان امری حیاتی است.

فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: هدف اصلی ما تامین مکان‌های مناسب برای بسیجیان است که یکی از آنها افتتاح ساختمان حوزه والفجر درازی است.

مراد کاظمی خاطر نشان کرد: مبلغ 600 میلیون ریال برای ساختمان 4 پایگاه مقاومت سپاه دشتی از محل دو درصد نفت اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج والفجر درازی با زیربنای 250 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل سازمان بسیج استان بوشهر احداث شده است.

کاظمی یادآور شد: آمادگی‌ دفاعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه اقشار جامعه توسط بسیجیان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پررنگ بوده است.

وی گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا بداند، با هدایت مقام معظم رهبری تا زمانی که یک بسیجی در جمهوری اسلامی ایران نفس می‌کشد به سر منزل مقصود نمی‌رسد.

کاظمی تصریح کرد: در کنار توانایی‌ رزمی که در بسیجیان وجود دارد، امروز بسیجیان به منظور سازندگی در کشور با قدرت در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول