اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

رواج بدحجابی در جامعه از اهداف دشمن علیه نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: رواج فحشا، بدحجابی، اختلاف‎افکنی بین مردم و مسئولان و اختلاف دینی یکی از اهداف دشمن علیه نظام است.

رواج بدحجابی در جامعه از اهداف دشمن علیه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا ظهر امروز در جمع مردم شهر خورموج اظهار داشت: دشمنان در عرصه جنگ نرم صدها کانال تلویزیونی راه‎اندازی کرده‎اند که در این زمینه نیز شکست خواهند خورد و به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

وی با محکوم کردن شیعه‌ستیزی در کشور آذربایجان خاطر نشان کرد: آذربایجان دومین کشور پر جمعیت شیعه است که 96 درصد جمعیت این کشور را شیعیان تشکیل می‎دهند و اکثر آنها شیعه هستند.

اسماعیلی نیا ادامه داد: به دستور رئیس جمهور آذربایجان نصب، فروش و کاربرد تابلوها و پوسترهای حاوی تبلیغات دینی از جمله تابلو و برچسب‎هایی که روی آن اسامی مبارک ائمه و انبیا نوشته شده باشد برابر قانون جدید آذربایجان جرم محسوب می‎شود ولی مسائل غیر اخلاقی را آزاد کرده‎اند.

وی با اشاره به فضیلت ماه رجب گفت: ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و باعث زینت قلب‎های انسان‎ها می‎شود.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: همان‌گونه که ماه شعبان ماه حضرت رسول (ص) و ماه رمضان ماه خداست ماه رجب ماهی پر فضیلت برای روزه و شب زنده‎داری است.

اسماعیلی‌نیا خاطر نشان کرد: بین اسلام و کفر و نفاق همیشه جنگ بوده است و از زمان‌ پیغمبر(ص‌) درگیری با کفر و نفاق‌ بوده‌ و همیشه‌ بین‌ اسلام‌ و کفر جنگ‌ بوده، و این‌ نبرد در زمان‌ ائمه‌ اطهار (ع) هم‌ وجود داشت‌ که‌ تا به‌ امروز هم ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: در قرآن آمده است تا زمانی که شما مسلمانان دست از دینتان برنداشته باشید دشمنان دائما با شما در جنگ و مقابله هستند.

اسماعیلی‌نیا گفت: فشار، تحریم، ارعاب، تهدید یکی از ترفندهای دشمنان اسلام بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: تحریم‎های امروز علیه ما کجا و تحریم‎های زمان ظالمان در زمان امام هادی(ع) کجا و تا حق، حق است و باطل، باطل است تحریم و جنگ وجود دارد.

و ی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) صدام دیوانه را به سلاح‎های مختلفی تجهیز کردند و بیش از 52 کشور از وی حمایت کردند ولی رزمندگان امام زمان(عج) با آن حماسه که در فتح خرمشهر به وجود آوردند موجب سرافکندگی استکبار شدند.

اسماعیلی‌نیا گفت: این جنگ تمام عیار که از طرف استکبار فرماندهی می‎شد با پیروزی رزمندگان اسلام پایان یافت، آزادگان سرافراز با افتخار به کشور برگشتند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک ما به دست دشمنان باقی بماند و مجامع بین‎المللی نیز صدام را محکوم و متجاوز معرفی کردند.

وی افزود: بر این اساس روزبه‌روز به عزت و اقتدار الهام‌بخش این نظام و انقلاب افزوده شد دشمنان احساس خطر کردند و دشمنان در قالب نقض حقوق بشر، به بهانه دموکراسی و یک روز به بهانه هسته‎ای و بهانه‎های مختلف نسبت به پیشرفت‎های مختلف ایران اسلامی سنگ‌اندازی کردند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول