اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

وضعیت برخی زائران ایرانی سبب سوءاستفاده‌های وهابیون علیه نظام می‌‌‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: وضعیت برخی از زائران ایرانی عاملی برای سوءاستفاده‌های وهابیون علیه نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشیّع است.

وضعیت برخی زائران ایرانی سبب سوءاستفاده‌های وهابیون علیه نظام می‌‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین فقیهی ظهر امروز در جمع مسئولان سازمان حج و زیارت و مدیران تعدادی از آژانس‌های مسافرتی گفت: فعالیت آژانس‌های مسافرتی و دفاتر زیارتی موجود در سطح استان باید بر محور رعایت موازین اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل شورای امر به معروف در آژانس‌های مسافرتی اضافه کرد: مدیران و مسئولان این آژانس‌ها باید به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه کنند و تحقق این موضوع یکی از وظایف تمام مردم با توجه به مسائل فرهنگی محسوب می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت برخی از زائران ایرانی عاملی برای سوءاستفاده‌های وهابیون علیه نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشیّع است.

وی با بیان اینکه اگر چه تعداد این افراد بسیار محدود است، ادامه داد: اما وهابیون این موارد محدود را بهانه‌ای برای تبلیغ بر ضد شیعیان و آزار و اذیت سایر زائران قرار می‌دهند.

فقیهی تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در راستای توسعه و ترویج عفاف و حجاب در جامعه از وضعیت مناسب‌تری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است.

وی با بیان اینکه اما هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج عفاف و حجاب در جامعه امری مهم و ضروری است، گفت: با توجه به فرمایشات امام علی(ع) تمام وظایف دینی و واجبات در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره‌ای در برابر دریا است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول