اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی

ولایت فقیه ضامن پایداری نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه و قانون ضامن پایداری نظام و پیشرفت کشور است.

ولایت فقیه ضامن پایداری نظام است

آیت‌الله حسن ممدوحی کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مجلس باید قانونمند باشد و فضای حاکم بر مجلس باید فضای قانون باشد و در جمهوری اسلامی قانون پشتیبان قوی به نام ولایت فقیه دارد.

ممدوحی افزود: ولایت فقیه چراغ و راهنما است و در تمام کشاکش‌ها و موضوعات ولایت فقیه و قانون ضامن پایداری نظام و پیشرفت کشور است.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس باید گره از کار مردم بگشایند و در پست‌های اداری‌، جابجایی‌های نابه‌جا انجام ندهند.

ممدوحی تصریح کرد: با نگاهی به دوره قبل به نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم همدلی و اتحاد را حفظ کنند و به فکر توسعه استان باشند.

وی خاطرنشان کرد: حکومت جمهوری اسلامی به دست حضرت ولی‌عصر ( عج) می‌رسد و این انقلاب پایدار خواهد ماند و تمام تلاش‌های کفر نقش بر آب است.

ممدوحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه گفت: مسئولان باید در مقابل بدحجابی بیدار باشند گاهی بدحجابی توطئه دشمن است.

وی بدحجابی را به دلیل ناآگاهی و یا از غرض‌ورزی دانست و گفت: گاهی بدحجابی‌ها مصنوعی است و برای به هم ریختن نظم جامعه و ضربه‌زدن به باورهای دینی مردم انجام می‌گیرد که در این مواقع مسئولان باید حساس باشند.

ممدوحی بهترین راه برای اصلاح بدحجابی را عکس‌العمل متقابل اعلام و تصریح کرد: زنان و دختران متدین و با حجاب با حضور با وقار در جامعه، افراد بدحجاب را در اقلیت قرار می‌دهند و در این شرایط بدحجابی کنترل و حتی اصلاح می‌شود.

وی در پایان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اصول دین مبین اسلام استوار است و با تکیه بر ارزش‌های والای الهی و انسانی‌، به سوی اعتلای نظام و پیشرفت جامعه قدم بر می‌دارد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول