اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عشایر نقش ممتازی در تحقق شعار تولید ملی دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر در تحقق شعار تولید ملی نقش مهم و ممتازی دارند و از پیشگامان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به شمار می‌روند.

عشایر نقش ممتازی در تحقق شعار تولید ملی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام عصر امروز در بازدید از مناطق عشایری شهرستان کوهرنگ و دیدار با مردم عشایری این منطقه اظهار داشت: عشایر در طول تاریخ همواره حامی اسلام و انقلاب و علمای دین بوده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور عشایر در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی دلبستگی آنها به اسلام و نظام را به اثبات رسانده است.

نکونام با بیان اینکه جایگاه ویژه عشایر در نزد مسئولان نظام نشأت گرفته از ارادت عشایر به اسلام و ائمه اطهار (ع) است، گفت: از پرتو دلدادگی عشایر به ائمه اطهار، نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب احترام و ارزش خاصی را برای این قشر قائل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: عشایر در تحقق شعار تولید ملی نقش مهم و ممتازی دارند و از پیشگامان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به شمار می‌روند.

وی نقش تولیدات عشایر در زمینه‌های مختلف اعم از دامپروری، صنایع دستی و ... را در خودکفایی خانواده این قشر زحمتکش و شکوفایی ایران اسلامی تعیین‌کننده و اساسی دانست.

نکونام با تحسین تولیدات صنایع دستی زنان عشایر، به‌کارگیری هنر و خلاقیت ذهنی در این تولیدات را هنرمندانه خواند و تأکید کرد: باید بسترهای لازم برای معرفی تولیدات زنان عشایر به جامعه در راستای اشتغال‌زایی و کسب درآمد برای خانواده‌های عشایری توسط دستگاه‌های ذی‌‎ربط فراهم شود.

وی همچنین از توزیع بیش از 700 بسته فرهنگی در بین عشایر این استان خبر داد و گفت: به منظور آشنایی عشایر با احکام و دستورات دین مبین اسلام و تشویق و ترغیب عشایر به ویژه جوانان و نوجوانان به اقامه واجبات دینی به ویژه نماز، این تعداد بسته فرهنگی به ارزش بیش از 80 میلیون ریال تهیه و در بین عشایر عزیز توزیع شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول