اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

افزایش کیفیت تولید مهم‏ترین رکن حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: افزایش کیفیت تولید کالاهای داخلی مهم‏ترین رکن حمایت از تولید ملی است.

افزایش کیفیت تولید مهم‏ترین رکن حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با حضور تعدادی از صاحبان صنایع بخش خصوصی استان سمنان و معاونان، مدیران و برنامه‏سازان بخش اقتصادی صدا و سیما، اتاق فکری با عنوان "رسانه، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به شعار سال گفت: براساس رسالت رسانه‏ای که داریم، تلاش خواهیم کرد تا در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در حوزه‏های تولید، کار و سرمایه تولیدات مناسبی داشته باشیم.

رمضان‏علی شریفی‏فر افزود: رسانه‏ها می‏توانند برای ترویج مصرف کالای ایرانی فرهنگ‏سازی کنند و انتظار رسانه هم این است که سرمایه‏گذاران بخش‏های مختلف تولیدی برای تولید کالاهای با کیفیت ایرانی تلاش کنند، چرا که افزایش کیفیت تولید مهم‏ترین رکن حمایت از تولید ملی است.

شریفی‏فر از برنامه‏سازان صدا و سیما خواست نسبت به معرفی کارگاه‏ها و تولیدکنندگان موفق اقدام کرده و با حضور کارشناسان، مسائل بخش‏های تولیدی را بررسی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان نیز در این نشست نقش رسانه را در تولید ملی مهم دانست و گفت: رسانه باید به واحدهای مختلف صنعتی رفته تا علاوه بر مشاهده مشکلات واحدهای تولیدی و انعکاس آن به مسئولان، راه‌حل‏های مناسبی جهت حل آنها ارائه شود.

علی‏اصغر جمعه‏ای افزود: تمام کسانی که در اقتصاد فعالیت می‏کنند، عاشق و فدایی مملکت هستند و در دوران هشت ساله دفاع مقدس هم در این عرصه، تلاش و کوشش‏های فراوانی کردند.

رستم سعداللهی رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان نیز با بیان اینکه با شعار امسال می‏خواهیم کشورمان را بسازیم، بیان داشت: انتظار داریم وقتی سخن از تولید ملی می‏شود، همه مسئولان کشور به تمام بخش‏های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی توجه کنند و معطوف به یک بخش نشوند، چرا که ممکن است در مواردی به جای تعامل، تقابل به وجود آید.

وی از صدا و سیما خواست تا علاوه بر فرهنگ‏سازی در خصوص تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به صورت روزانه از کارشناسان ذی‏ربط در تمام شبکه‏های رسمی استفاده کنند.

یکی از صاحبان صنایع استان سمنان نیز اظهار داشت: سرمایه و کار مساوی با تولید ملی است، از این‌رو، خرید کالا از کارخانه‏های تولیدی داخل کشور برای چرخه صنعت می‏تواند بدون وابستگی به شرق و غرب به رونق تولید ملی نیز کمک کند.

نماینده اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز فرهنگ‏سازی در خصوص استفاده از کالای ایرانی را مهم‏ترین موضوعی دانست که باید از طریق رسانه به آن پرداخته شود.

یکی از تهیه‏کنندگان برنامه‏های اقتصادی رادیو هم گفت: در برنامه‏های اقتصادی تلاش کرده‏ایم تا به نحو مطلوب به مباحث و مسائل تولید ملی بپردازیم، چرا که صنعت چرخه تولید یک کشور است.

2 تن از تهیه‏کنندگان صداو سیمای مرکز سمنان نیز از سرمایه‏گذاران و مسئولان و کارشناسان بخش‏های مختلف اقتصادی استان سمنان خواستند تا در تولید برنامه‏های اقتصادی برنامه‏سازان اقتصادی این مرکز را یاری کنند.

در ابتدای جلسه، اعظم طاهریان مدیر آموزش و پژوهش صدا و سیمای مرکز سمنان منظور از برگزاری این اتاق فکر را تأثیر رسانه در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

در پایان این جلسه، گزارش خبری از تولیدات اطلاعات و اخبار این مرکز در خصوص تولید ملی به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول