اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

افزایش تولیدات ملی توجه به بخش کشاورزی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: افزایش تولیدات ملی توجه به بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاری در آن را می‌طلبد.

افزایش تولیدات ملی توجه به بخش کشاورزی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهروز بهروز ظهر امروز در بازدید از کارخانه شیر پاستوریزه شاهین‌دژ اظهار داشت: توجه بیشتر به بخش کشاورزی و حمایت از آن تولیدات ملی را افزایش و سبب ایجاد اشتغال و کسب و کار در این شهرستان می‌شود.

وی افزود: شهرستان شاهین‌دژ یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان است و توجه به این صنعت می‌تواند زمینه رشد بیش از پیش این شهرستان را از نظر اقتصادی فراهم کند.

بهروز ایجاد اشتغال پایدار را مستلزم برنامه‌ریزی و توجه به بخش کشاورزی دانست و گفت: سرمایه‌گذاری و توسعه در زمینه ساختار زیربنایی بخش کشاورزی، آینده درخشانی را برای صنعت و بخش کشاورزی این منطقه فراهم می‌کند.

این مسئول با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: مسئولان باید زمینه را برای سرمایه‌گذاری و توسعه و تقویت بیش از پیش ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی شهرستان شاهین‌دژ فراهم کنند.

مدیرعامل کارخانه شیر پاستوریزه این شهرستان نیز در این بازدید گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و با زیربنای 4 هزار متر مربع احداث شده و 40میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

سیامک بختیاری ادامه داد: این کارخانه، با دو سیلوی 450 متری و حجم مخازن 350 تنی مجهز به دستگاه‌های همزن، دیگ بخار 6 تنی، دستگاه تصفیه آب، بسته‌بندی و پرکنی، دستگاه پاستوریزه و سرویس سردکن شیر ظرفیت تولید روزانه 150 تن شیر را دارد.

وی با اشاره به میزان اشتغالزایی این کارخانه اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال برای 100 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول