اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد:

رواج تولید ملی تبلیغ اسلام ناب و اهل‌بیت است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از مهم‌ترین پیامدهای تولید ملی تبلیغ اسلام ناب و اهل‌‌بیت(ع) است.

رواج تولید ملی تبلیغ اسلام ناب و اهل‌بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدرضا جواهری ظهر امروز در نشست تخصصی راهبردهای فرهنگی رسانه که در سالن جلسات اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از دیگر مزایای رواج تولید ملی اثبات کارآمدی دولت اسلامی و رفع بیکاری و گسترش اشتغال است.

وی در بیان دیگر پیامدهای رواج تولید ملی گفت: از دیگر پیامدها می‌توان به رفع مفاسد بیکاری، مهار تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، برقراری و تقویت امنیت ملی، استقلال و خودکفایی، حفظ آزادی و آزادی‌گرایی، پایداری و تداوم انقلاب اسلامی، رشد اقتصادی و افزایش شاخص‌ها، مهار تورم و دل‌گرم شدن جوانان ایرانی در حوزه کشوری اشاره کرد.

جواهری افزود: این تاثیرات به حوزه کشوری محدود نمی‌شود و اثراتی هم‌چون تاثیرگذاری عمیق بر معادلات جهانی، افتخار و سربلندی امت اسلامی و گسترش بیداری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی را به همراه دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به این مطلب که باید از سیره اهل‌‌بیت(ع) در زمینه تولید تولید ملی کمک بگیریم، ادامه داد: راه نجات در این زمینه قرآن، عترت و احادیث است که باید به کمک بگیریم و از این حوزه برای فرهنگ‌سازی وارد شویم.

وی با بیان اینکه برای آنچه که در گذشته انجام شده است کاری نمی‌توان کرد، خاطرنشان کرد: نشست‌های در نظر گرفته شده برای این است که ما پی ببریم که در کجا هستیم و چه برنامه‌های اجرایی را می‌توانیم در زمینه افزایش تولید ملی داشته باشیم تا در آینده دچار کوتاهی نشویم.

وی با بیان الزام بررسی زیرساخت‌های فرهنگی در این زمینه افزود: برخی از این زیرساخت‌ها شامل توجه به اخلاق و فضایل اخلاقی، لزوم اثبات برتری اسلام در جهان، ضرورت افزایش ثروت در پرتو اسلام، ضرورت حفظ عزت اهل ایمان و ضرورت دوری از تنبلی و رفاه‌طلبی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول