اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

شورای فرهنگ عمومی پشتوانه تعمیق فرهنگ تولید ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان شورای فرهنگ عمومی را پشتوانه بسیار خوبی برای اشاعه و تعمیق فرهنگ تولیدی دانست.

شورای فرهنگ عمومی پشتوانه تعمیق فرهنگ تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نهبندان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: طبق سنوات گذشته برای شهادت این امام همام باید برنامه‌هایی در سطح شهرستان نهبندان تدوین و اجرایی شود اما در سال جاری با توجه به هتک حرمت به امام هادی (ع) توسط برخی از منافقان باید مراسم و برنامه‌های بهتر و باشکوه‌تری برای این بزرگوار در راستای محکوم کردن این اقدام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محوریت این جلسه از شورای فرهنگ عمومی شهرستان اختصاص به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارد، تصریح کرد: یکی از جایگاه‌هایی که می‌توانند در ترویج و تبیین اهداف شعار سال جاری در جامعه موثر واقع شود همین شورای فرهنگ عمومی است.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: این شورا باید در زمینه فرهنگ کار و تلاش و تولید ملی در عرصه‌های مختلف تصمیم‌سازی و برنامه‌سازی داشته و با برنامه‌های گوناگون درصدد نهادینه ساختن فرهنگ تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جامعه باشد.

خزاعی افزود: شورای فرهنگ عمومی باید در زمینه فرهنگ‌سازی شعار سال جاری خوراک مورد نیاز را برای نهادهای مختلف و آحاد مردم فراهم آورد.

وی با اشاره با اینکه شورای فرهنگ عمومی پشتوانه بسیار خوبی برای اشاعه و تعمیق فرهنگ تولیدی ملی است، گفت: برای اینکه شعار سال جاری نهادینه شود باید در مراسم و برنامه‌های مختلف سال بخشی از سخنرانی‌ها و تریبون نماز جمعه و بخشی از نوشته‌های مسئولان به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اختصاص یابد.

امام جمعه نهبندان اظهار داشت: بازدید مستمر از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مختلف و حمایت مادی و معنوی از تولیدکنندگان می‌تواند در تحقق اهداف و نهادینه شدن شعار سال جاری موثر واقع شود.

خزاعی پیشنهاد کرد: در این شهرستان دبیرخانه‌ای به عنوان دبیرخانه تجلیل از تولیدکنندگان تشکیل شود تا با این مهم تولیدکنندگان برای تولید بیشتر تشویق و مردم نیز ترغیب به خرید کالا و تولید بومی و ملی شوند.

وی تصریح کرد: مسئولان و مدیران که بیشتر مواقع الگوی سایر افراد جامعه هستند برای ترویج و نهادینه ساختن شعار تولیدی ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید از کالاهای داخلی و ملی استفاده کرده و ملزومات اداری مورد نیاز را از تولیدات داخلی تهیه کنند.

امام جمعه نهبندان افزود: در راستای عدم استفاده از کالای خارجی و غیر بومی بزرگان و علمای دین تاکید و سفارش فراوان داشتند و بعد از پیروزی انقلاب آمار و ارقام نشان از تحقق این مهم دارد و باز هم باید در این زمنیه تلاش و توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول