اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی دشتستان:

رویکرد تشویقی در تقویت تولید ملی تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی دشتستان گفت: استفاده از رویکردهای تشویقی در تقویت تولید ملی تاثیرگذار است.

رویکرد تشویقی در تقویت تولید ملی تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی سبب نهادینه شدن مسائل و ارزش‌ها در جامعه می‌شود و مسئولان و مدیران باید در تمامی فعالیت‌های خود به آن توجه کنند.

وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام مسئولان باید فرصت‌ها را غنیمت بشمارند و از هر فرصتی که در اختیار دارند به منظور فرهنگ‌سازی در امر تولید ملی بهره ببرند و هیچ کوتاهی و اهمالی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

اسدی خاطر نشان کرد: جلوگیری از مصرف کالاهای خارجی و تلاش برای جایگزینی و استفاده از کالاهای مشابه داخلی از مهم‌ترین مسائلی است که در نهادینه کردن امر مهمی چون تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اثرگذار است و مسئولان باید به آن توجه کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بیان کرد: باید از رویکردهای تشویقی کمک بگیریم و عرضه‌کنندگان کالاها را تشویق و ترغیب به توزیع کالاهای ساخت داخل کنیم.

اسدی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولید داخل از مسائلی است که مسئولان باید مورد توجه قرار دهند و آموزش و پرورش به نحوه خود در این زمینه اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: تامین هدایا و جوایز ادارات با کالاهای داخلی در فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای ساخت داخل بسیار حائز اهمیت است و باید در ادارات نهادینه شود.

اسدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل اذعان کرد: فعالیت نمایشی در توجه دانش‌آموزان به این امر اثرگذار است و به طور جدی با همکاری نهادهای فرهنگی به آن توجه خواهیم کرد.

این عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: استقلال سیاسی در استقلال اساسی بسیار اثرگذار است و مسئولان باید به طور ریشه‌ای در این زمینه کار کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول