اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای کاشان:

صنعت آب و فاضلاب آینه تمام‌نمای تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای کاشان گفت: صنعت آب و فاضلاب کشور با رسیدن به مراحل تکامل در تولید تجهیزات این صنعت توسط متخصصان داخلی آینه تمام‌نمای تولید ملی است.

صنعت آب و فاضلاب آینه تمام‌نمای تولید ملی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ابوالفضل صدرائیه عصر امروز در کنفرانس ملی مهندسی آب و فاضلاب در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: صنعت آبفای کشور از مرحله پایه عبور کرده و با تربیت و جذب نیروی متخصص، اجرای طرح‌های سنگین آبرسانی و فاضلاب، ارتقاء سطح علمی و توان فنی اجرایی پیمانکاران به مرحله بلوغ توانمندی و تکامل رسیده است.

وی با اشاره به سطح کمی و کیفی محصولات مورد مصرف در این صنعت مطابق با استانداردهای تائید شده افزود: صنعت آبفا در کشور طی 20 ساله اخیر همگام با دیگر صنایع رشد قابل توجهی داشته و به‌دنبال تعامل مطلوب با سرمایه‌گذاران و حمایت از متخصصان داخلی عملکرد موفقی را ارائه کرده که این مهم در راستای نامگذاری امسال به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان با تأکید بر نقش کلیدی صنعت آبفا در توسعه پایدار کشور تصریح کرد: این نقش کلیدی در دست مدیران متخصص و متعهد ایرانی صنعت آب و فاضلاب است که می‌تواند در آینده نزدیک به‌صورت 100 درصد آینه تمام‌نمای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در ادامه، برگزاری کنفرانس ملی مهندسی آب و فاضلاب را بهترین فرصت برای ارائه مدل ایرانی اسلامی برگرفته از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در این صنعت و شکوفایی آن در بازارهای بین‌المللی منطقه و خاورمیانه عنوان کرد.

صدرائیه با اشاره به قابلیت و ظرفیت خدمت‌رسانی صنعت آبفای کشور علاوه بر داخل در عرصه‌های بین‌المللی بیان داشت: هم‌اندیشی کارشناسان، خبرگان صنعت آبفا و صاحبان صنایع در این کنفرانس عامل افزایش رشد و پیشرفت این صنعت است.

وی همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با شرکت مهندسی آبفای کشور و آب و فاضلاب کاشان در برگزاری کنفرانس ملی مهندسی آب و فاضلاب را قابل تقدیر دانست و گفت: تعامل دانشگاه با کارشناسان صنعت آبفا و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در این عرصه از طریق برگزاری این کنفرانس برای شهرستان کاشان در این مقطع زمانی که چالش اساسی آن بحران آب به‌ویژه با شروع فصل گرما و آغاز پیک مصرف آب شرب در این شهرستان می‌باشد، بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی، برگزاری این کنفرانس زمان مناسبی برای پرداختن به دغدغه بحران آب در دشت کاشان، هم‌اندیشی، همفکری و ساختارسازی مناسب برای دستیابی به اهداف عالیه نظام و فرامین مقام معظم رهبری است.

صدرائیه با تقدیر از زحمات برگزارکنندگان و عوامل اجرایی این کنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطرنشان کرد: این کنفرانس می‌تواند نقطه عطفی در بالندگی و سازندگی صنعت آبفا در خدمات‌رسانی احسن به آحاد ملت ایران باشد.

وی در پایان با آرزوی توفیق، سعادت و سربلندی برای تمامی مدیران خدمتگذار در نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه مدیران و کارگزاران صنعت آبفا که وظیفه سقایت مردم را بر عهده دارند، یادآور شد: این صنعت با تکیه بر فرامین رهبری و تلاش و تعهد کارشناسان متخصص آن می‌تواند به موفقیت‌های چشمگیر و مداوم دست یابد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول