اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان:

تبعیت محض از رهبری نیاز جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان با بیان اینکه تبعیت محض از رهبری نیاز جامعه امروز است، تأکید کرد: توجه به این رفتار، در حقیقت نشانه ولایت‏مدار بودن فرد است.

تبعیت محض از رهبری نیاز جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مهدی مقری صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه دامغان گفت: سپاه و بسیج به تجربه، تخصص و مدیریت افراد بازنشسته نیازمند هستند.

وی افزود: پیشکسوتان و بازنشستگان نقش مؤثری در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند و در نهادینه کردن این فرهنگ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان حضور پاسداران بازنشسته را در حلقه‏های صالحین بسیج ضروری دانست و افزود: با برنامه‏ریزی‏های به عمل آمده درصدد هستیم تا در تمام پایگاه‏های بسیج محلات، از وجود این پیشکسوتان جهاد و شهادت در راه انتقال این فرهنگ غنی استفاده کنیم.

مقری عنوان کرد: نیاز است پاسداران دیروز تجربیات گران‌قدر خود را به پاسداران امروز و جوانان منتقل کنند.

وی گفت: پاسدار بازنشسته باید در صحنه حضور فعال داشته باشد، زیرا پاسدار و پیشکسوت جهاد با کوله‏باری از ایثار و تجربه بیش از دیگران برابر انقلاب و ولی‏فقیه مسئولیت دارد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: پاسداران بازنشسته به تعبیر مقام معظم رهبری، وابسته به سپاه هستند و هم‌چنان باید رسالت عظیم پاسداری را برعهده گرفته و به آن عمل کنند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول