اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌جام:

ولایت‌فقیه بهترین چراغ راه برای حفظ آرمان‌های امام راحل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌جام گفت: ولایت‌فقیه بهترین چراغ راه برای حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

ولایت‌فقیه بهترین چراغ راه برای حفظ آرمان‌های امام راحل است

حجت‌الاسلام علی موسوی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امام در همان نخستین بیانیه‌های خود فرمودند باید برای خدا قیام کنیم و در همین راستا از نظر سیاست خارجی کشور مسلمان نباید زیر بار ظلم کفار قرار گیرد.

امام جمعه تربت‌جام گفت: قیام امام قیام برای خدا و ارزش‌ها اعم از ارزش‌های اخلاقی، سیاسی، اقتصادی، پیاده شدن احکام دین، انجام و اجرایی‌ شدن واجبات و ترک محرمات و سایر ارزش‌ها که در لایه‌‌‌‌‌های زیرین دین وجود دارد بود.

وی تصریح کرد: در مکان‌‌های مختلف امام فرمودند باید با استعمار مخالفت کرد و شاه را مصداق طاغوت می‌دانستند زیرا برای چند روز زندگی دنیا عزت و شرف ملت را به کفار فروخته بود.

موسوی‌فر در ارتباط با اجرای معیارها و آرمان‌های امام راحل در حال حاضر افزود: با اینکه تا اسلام ناب راه بسیار زیادی در پیش داریم اما با توجه به سوابق این ملت که 2500 سال تحت رژیم شاهنشاهی و استعمار زندگی می‌کرده‌اند، خوب پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: گر چه هیچ کشوری از لحاظ استقلال سیاسی مانند جمهوری اسلامی نیست، اما از نظر اقتصادی، اخلاقی و ... راه بسیار طولانی در پیش داریم.

موسوی‌فر با اشاره به این موضوع که ولایت‌فقیه بهترین چراغ روشن برای حفظ آرمان‌های امام است، ادامه داد: مسئولان باید ضمن داشتن اخلاص و اتحاد اطاعت کامل از ولایت‌فقیه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خطرهای بسیار مهمی نسل جوان ما را تهدید می‌کند، افزود: جنبه‌های اخلاقی در زمینه‌های مختلف از جمله اداری، اقتصادی، جنسیتی و بقیه زمینه‌ها باید اصلاح شود و نظارت کامل از طرف مقامات مسئول انجام شود.

امام جمعه تربت‌جام ادامه داد: از دیگر خطراتی که نسل جوان ما را تهدید می‌کند می‌توان از تفرقه بین مسئولان، هواپرستی و دنبال هوای نفس رفتن، غرب‌گرایی و گروه‌گرایی نام برد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول