اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سلامی:

ولایت فقیه بیدارکننده ملت‌ها در برابر طاغوتیان است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی گفت: آنچه موجب بیداری ملت‌ها در برابر طاغوتیان زمان شده اصل ولایت‌فقیه به ‌عنوان متحدکننده مسلمانان است.

ولایت فقیه بیدارکننده ملت‌ها در برابر طاغوتیان است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین سلامی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌‌غربی، با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: انسجام و وحدت ملی رمز موفقیت‌های انقلاب ‌اسلامی در طول تاریخ بوده ‌است.

وی از امام خمینی(ره) به‌ عنوان یکی از چهره‌های تاریخی نام برد و تصریح‌ کرد: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و سازنده بزرگ‌ترین تمدن اسلامی در طول تاریخ بود که همین امر دلیلی بر ماندگاری انقلاب اسلامی در اذهان جهان شد.

سلامی در بیان برخی ویژگی‌های امام(ره)، گفت: بیان بی‌محابای ضعف‌ها و کاستی‌های مسئولان، ایجاد نظامی بر پایه اسلام و معارف دینی، برخورداری از آگاهی و بصیرت و همچنین قطعیت در صدور حکم الهی از مهم‌ترین خصوصیات رهبر انقلاب اسلامی ‌ایران است.

وی رهبری کنونی انقلاب را دنباله‌رو رهبری امام(ره) دانست و تصریح‌ کرد: رهبری مقتدرانه و باعزت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در زمان کنونی لرزه بر اندام دشمنان نظام وارد کرده که این ابهت و اقتدار برگرفته از نظرات انقلابی و مقتدرانه امام(ره) است.

سلامی، در ادامه نقش مردم را در پیشبرد اهداف نظام غیرقابل انکار دانست و بیان کرد: در صورتی ‌که حمایت‌های مردمی و به‌‌ویژه حمایت‌های بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس و زمان پس از این دوران شامل حال نظام نمی‌شد، در حال حاضر اقتدار و ابهت کنونی در کشور را شاهد نبودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام‌ گرفته در مناطق شمال‌غرب کشور، گفت: مبارزه موفقیت‌آمیز با اشرار حاضر در مرزهای مشترک با کشورهای دیگر نشانگر اوج ولایتمداری و تبعیت از نظام رزمندگان سپاه و بسیج بود.

وی رمز اصلی موفقیت‌های سپاه را حضور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: حضور رزمندگان سپاه پاسداران در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی نشانگر تسلط این نیرو به تمام عرصه‌های جهانی است.

سلامی در پایان تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان علیه نظام را بی‌پایه و اساس دانست و گفت: هرگونه تهدید و تحریم توسط دشمنان با پشتکار بیشتر جوانان این مرز و بوم پاسخ داده شده و دربردارنده پیامی جز استقلال و آبادانی کشور نیست.

انتهای پیام/ل10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول