اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

مقابله با جنگ نرم جز با پیروی از ولایت امکان‏پذیر نیست

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی اعتقاد دارد ارتقای آمادگی ملت برابر جنگ نرم دشمنان، جز با پیروی از ولایت‌فقیه امکان‏پذیر نخواهد بود.

مقابله با جنگ نرم جز با پیروی از ولایت امکان‏پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، نرگس عرب‏احمدی در یادواره شهدای روستای بدشت شاهرود که با هدف تجلیل از اسوه‏های ایثار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برپایی این یادواره، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عزیزی است که از جان خود برای دفاع از میهن اسلامی‏شان گذشتند.

وی افزود: امروز وظیفه ماست تا ارزش‏های انقلاب اسلامی را حفظ کرده و بین نسل جوان پرورش دهیم.

عرب‏احمدی بیان کرد: مطابق فرموده امام خمینی(ره) "ما هر چه داریم از شهدا داریم"، پس نباید گذاشت ارزش‏های به دست آمده در طول هشت سال جنگ تحمیلی و سال‏های پر فراز و نشیب بعد از آن توسط دشمنان این مرز و بوم پایمال شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهدا بودند که با رشادت‏ها و از خود گذشتگی‏هایشان، پرچم عزت و شرف را تا ابد در این مرز و بوم برافراشتند.

عرب‏احمدی تاکید کرد: نسل جوان انقلاب، بیش از پیش نیازمند بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت‏های شهیدانی است که از خون خود برای دفاع از این مرز و بوم گذشتند.

وی اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم انجام گرفته توسط دشمنان علیه جوانان ایرانی، باید آگاهی و بصیرت جوانان را افزایش داد و آنها را برای نبردی نرم در سنگرهای دفاع از ارزش‏های اسلامی آماده کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ارتقای آمادگی ملت برابر جنگ نرم دشمنان، جز با اتکای به خداوند متعال و پیروی از ولایت‌فقیه امکان‏پذیر نخواهد بود.

روستای بدشت شاهرود، هشت شهید را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول