اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

فتح خرمشهر ثمره ولایت‌پذیری رزمندگان بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: فتح خرمشهر ثمره شیرین ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در مسیر آرمانی‌شان بود.

فتح خرمشهر ثمره ولایت‌پذیری رزمندگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در گردهمایی رزمندگان سلحشور شهر گرمی و شرکت‌کنندگان در عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: ما در هر جبهه‌ای توفیق خدمت و پیروزی یافته‌ایم به برکت تبعیت بی‌چون و چرا از فرمان ولایت و ارزش‌های اسلامی بوده که فتح خرمشهر نیز در سایه اهتمام به این امر به دست آمد.

وی با یادآوری اینکه کشورمان در حساس‌ترین شرایط مورد هجمه و توطئه دشمنان قرار گرفت، تصریح کرد: دشمنان زبون اسلام و انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به ماهیت نظام اسلامی ما با تمام قوا وارد جنگ و ستیز با ملت ایران شدند و حتی در نخستین روزهای جنگ به رغم آماده نبودن کشورمان ناجوانمردانه به حملات هوایی روی آورده و مناطق مختلفی از کشورمان را مورد یورش قرار دادند.

خوشبخت در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از ماه‌ها از آغاز جنگ رزمندگان ما به ویژه آحاد مردم در قالب تشکل‌های بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح نسبت به موضوع اشرافیت پیدا کرده و با تمام توان سعی کردند دشمن را در حملات مستقیم خود به شهرهای مختلف غافلگیر کنند.

این مسئول فتح خرمشهر را آغاز فتوحات رزمندگان اسلام برشمرد و ادامه داد: حماسه آزادسازی خرمشهر تبلوری از اراده و همت ایرانیان و نقطه عطفی در تاریخ این کشور است که هرگز از یادها و خاطره‌ها فراموش نمی‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در سه مرحله تصرف شهر خرمشهر در ادوار تاریخی نه تنها حفظ استقلال و کرامت ملت انجام نشده است بلکه در هر سه مرحله بخشی از خاک ایران مورد معامله قرار گرفته است تا بندر خرمشهر آزاد شود اما این بار بدون کوچک‌ترین باج دادن به دشمن خرمشهر به آغوش ایران بازگشت و امروز سرافرازترین شهر ایران در برابر فزون‌طلبی دشمنان است.

به گزارش فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند به هر نحوه ممکن این بار در سنگر مقابله و مبارزه با اعتقادات و ارزش‌های فرهنگی و دینی ضربه‌ای سهمگین به نظام اسلامی وارد کند در حالی که هرگز در این امر توفیقی پیدا نمی‌کند.

خوشبخت گفت: دشمنان این نظام بدانند که انقلاب اسلامی پرتوان‌تر از هر زمان دیگر راه و مسیر حقیقی خود را پیدا کرده است و هرگز اسیر دست دشمنان نمی‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول