اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده‌ منتخب‌ مردم کرج، ‌آسارا و اشتهارد در مجلس:

لاریجانی و حداد هر دو پرورش‌ یافته مکتب‌ ولایت هستند

خبرگزاری‌فارس: نماینده‌ مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: لاریجانی و حدادعادل هر دو اصولگرا و پرورش‌ یافته مکتب‌ ولایت هستند.

لاریجانی و حداد هر دو پرورش‌ یافته مکتب‌ ولایت هستند

محمدجواد‌کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌فارس در کرج اظهار‌داشت:‌ ایران اسلامی در شرایط بسیار حساسی به سر‌برده و کشورهای غربی و عوامل فریب‌‌خورده آنها در داخل کشور به دنبال‌یافتن هر فرصتی برای ضربه‌زدن به منافع ملت‌ایران و انقلاب‌اسلامی  هستند.

* همه باید گوش به فرمان ولایت باشیم

وی تصریح‌کرد: در چنین شرایطی همه دلسوزان و دوستان واقعی انقلاب باید با حفظ  وحدت و حرکت در مسیر ولایت، بهانه به‌دست دشمنان نداده و برای تحقق اهداف کلان جمهوری‌اسلامی به ویژه اسناد بالادستی نظام تلاش کنند.

نماینده‌ مردم کرج‌،‌آسارا و اشتهارد افزود: ملاک و معیار سنجش بسیار‌خوبی نیز که همان ولایت است در اختیار داریم و در این شرایط همه باید گوش به فرمان رهبری معظم‌انقلاب بوده و خود را برای هر تهاجم و دشمنی آماده کنیم.

* اصولگرایان از ابتدا هم جنگ و دعوا نداشتند

کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود با‌اشاره به برگزاری انتخابات رئیس و هیئت رئیسه موقت مجلس‌شورای‌اسلامی با رای مستقیم نمایندگان مردم گفت: در روزهای اخیر رسانه‌های غربی و بدخواهان داخلی تلاش زیادی داشتند تا میان نمایندگان مجلس به ویژه اصولگرایان حاضر در خانه ملت اختلاف ایجاد‌کنند.

وی تاکید‌کرد:‌ این در‌حالی‌است که اختلاف‌نظر و سلیقه در مباحث اجرایی عادی و طبیعی بوده و اصولگرایان از ابتدا هم برای انتخاب هیئت رئیسه مجلس جنگ و دعوا نداشتند.

نماینده‌ منتخب‌ مردم کرج،‌آسارا و اشتهارد در خانه ملت ادامه داد: به همین دلیل شاهد‌بودیم که در روز رای‌گیری، فضای مجلس بسیار آرام و متین بود و نمایندگان هر کدام نظر خود را بیان و در‌نهایت نیز نظر اکثریت در فضایی دموکراتیک مورد قبول همگان قرار‌گرفت.

* پرورش‌ یافتگان مکتب ولایت در اصول اختلافی ندارند

کولیوند با‌اشاره به رفتار و عملکرد حدادعادل و علی لاریجانی اذعان‌داشت: بار‌دیگر به همه ثابت‌شد که پرورش‌یافتگان‌ مکتب‌ ولایت در اصول و ارزش‌های اصلی اسلام و انقلاب هیچ اختلافی با هم ندارند.

وی در پایان تاکید‌کرد: علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل هر دو اصولگرا و پرورش‌یافته‌مکتب‌ ولایت هستند و رفتار آنها در دوران رقابت‌های انتخاباتی و همچنین انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس توطئه‌های گسترده دشمنان را خنثی‌کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول