اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت استقبال پرشور شهرها و روستاهای حاشیه راه‎های لرستان

کاروان عاشقان امام خمینی با سه ساعت تاخیر به خرم‎آباد رسید

خبرگزاری فارس: به علت استقبال پرشور شهرها و روستاهای حاشیه راه‎های لرستان، کاروان عاشقان امام خمینی(ره) با سه ساعت تاخیر به خرم‎آباد رسید.

کاروان عاشقان امام خمینی با سه ساعت تاخیر به خرم‎آباد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، بنا بود که کاروان فرزندان روح‌الله ساعت 17 عصر امروز به خرم‎آباد برسند، که استقبال تاریخی و حماسی مردم لرستان در حاشیه محور خرم‎آباد به پلدختر باعث تاخیر سه ساعت این کارون به خرم‎آباد شد.

براساس این گزارش در بدو ورود کاروان 96 شهید دوران دفاع مقدس به خرم‎آباد، مردم همیشه در صحنه این شهرستان از قشرهای مختلف، خانواده‎های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، دستگاه‎های امنیتی و انتظامی و ... به استقبال کبوترهای خونین‌بال آمدند.

استقبال بی‎نظیر خطه شهید‌پرور خرم‎آباد از کاروان‎های پرستوهای عاشق مانع تردد کامیون‎های حامل این شهدا شده است.

هم‌اینک این کاروان در خیابان بهارستان خرم‎آباد به سمت میدان امام حسین(ع) و خیابان امام در حال حرکت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در حاشیه مراسم استقبال از کبوتران خونین‌بال به خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: آفرین به این شعور بالای مردم لرستان، حماسه‎‎ای که امروز مردم لرستان خلق کردند بی‎‌شک در تاریخ ثبت ‎می‌‌شود.

ناصر فرید با اشاره به ورود کاروان شهدای روح‌الله به استان گفت: کاروان پیکر مطهر شهدای گمنام شب گذشته وارد پلدختر شده و عصر امروز وارد خرم‎آباد شده که مورد استقبال مردم این شهرستان‎ها قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این کاروان که حرکت خود از مناطق عملیاتی را هم‌زمان با سوم خردادماه آغاز کرده، روز پنج‌شنبه وارد شهرستان پلدختر شد و مراسم استقبال و تشییع پیکرهای شهدا نیز روز جمعه در این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: در همین ارتباط امشب، مراسم شبی با شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولین در پادگان امام حسین(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گفته وی، روز یک‌شنبه هفتم خردادماه نیز این کاروان مورد استقبال مردم ولایی شهرستان بروجرد قرار خواهد گرفت.

کاروان فرزندان روح‌الله که شامل پیکر مطهر 96 شهید گمنام کشف شده در مناطق عملیاتی مجنون و فاو است، به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) حرکت می‎کند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول